Gå til innhold

+ & - med 6630, 6670, S700i, D500 ?


Anbefalte innlegg

heisann!

 

nå har jeg hatt K700 i en evighet! (ca 1,5 mnd) og kikker litt på min "neste".

 

hva synes dere av de 4 mobilene det står mellom?

 

er det ikke stereo mp3 på 6670? hvordan er da lyden?

 

er det samme kjipe menyer på S700 som K700, eller noe "nytt" ?

 

er skjermen på D800 like stor som på 6630/6600???

 

håper dere skriver noen ord...kansje det hjelper flere i samme dilemma! :love:

Endret av jmmk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
heisann!

 

nå har jeg hatt K700 i en evighet! (ca 1,5 mnd) og kikker litt på min "neste".

 

hva synes dere av de 4 mobilene det står mellom?

 

er det ikke stereo mp3 på 6670? hvordan er da lyden?

 

er det samme kjipe menyer på S700 som K700, eller noe "nytt" ?

 

er skjermen på D800 like stor som på 6630/6600???

 

håper dere skriver noen ord...kansje det hjelper flere i samme dilemma! :love:

D500 er Samsung sin, den første med blåtann fra dems side.

 

K700 og S700 kan jeg neppe tro har samme skjerm. S700 har 262k skjerm og muligens bedre oppløsning og kanskje størrelse.

 

K700 og S700 sin meny er vel så og si den samme.

 

tviler på at D500 vil ha like stor skjerm som 6600, men dette vil du jo kunne se utifra bilder o.l.

Lenke til kommentar

Ja du snakker om mobiler som ikke er i handel ennå unntatt se-s700i. Greit nok å spørre, men visst du er så usikker, kan du vel vente til alle er i handel. Jeg for min del kommer til å se på Nokia sin, selvom s-700i er ett valg det og, men prisen matcher ikke denne mobil..og vi snakker om symbiantlf,er unntatt se-s700i.

Og når en alle disse er kommet i salg som du nevner kan du nesten være sikker på att noe nytt og heftigere venter oss og da blir det jo ikke lett for deg å kjøpe ny mobil.

Jeg for min del kjøper stort sett nyheter ganske kjapt, kanskje litt for kjapt egentlig, men dem er som oftest solgt innen 14dager, for ikke å tape penger, vil heller si att jeg tjener på det.

Etter å ha hatt utrolig mange mobiler av forskjellige merker og modeller, så har jeg funnet ut att Nokia er vel det jeg vil gå får neste gang. Noen syntes att enkelte mobiler er stygge, jeg for min del ser på kvalitet, batteri, samtaletid, og att bruken av mobil skal være lett å bruke. Eneste negative med Nokia må vel være att det er på tide att dem kommer med 262.000 farger og bedre pixel.

Jeg for min del bruker ett digitalt kamera til bilder og ett videokamera visst jeg skal ha gode filmer, der noe ikke en mobil pr.dags dato kan stille opp i kvalitet på dette.

Men klart att vi har hver våre meninger om dette,,,,,heldigvis.

Lenke til kommentar
Kjøp Nokia 6260! Dn har tft skjerm, Symbian, mp3(stereo) og like stor skjerm som Nokia 6600 :thumbup: Løp å kjøp..

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan dere rangerer verdien av Symbian.

 

For "mannen i gata": I hvilke tilfeller kommer han til å tenke "Puh, jeg er glad jeg har en symbiantelefon?"

Lenke til kommentar
det er jo mere å "gjøre" med symbian da.

Jo, men ingen programmer som virkelig gjør hverdagen lettere? De fleste programmene som anbefales i dennetråden ser ut til å være underholdningsprogrammer?

 

Ikke meningen å være O/T og gjøre dette til en ny "hva er symbian"-diskusjon, men siden tråden ber om en vurdering av fire telefoner er det jo essensielt å vite hvor nyttig/nødvendig det egentlig er med Symbian.

 

Var og kikket på S700i i går, og ble egentlig overbevist om at jeg skulle skaffe meg den (Den var jo mye mindre enn jeg hadde sett for meg, og føltes veldig godt i hånden!). Men så kom jeg på at den ikke hadde symbian - men ble i tvil om hvorvidt jeg egentlig trenger det...

Lenke til kommentar
det er jo mere å "gjøre" med symbian da.

Jo, men ingen programmer som virkelig gjør hverdagen lettere? De fleste programmene som anbefales i dennetråden ser ut til å være underholdningsprogrammer?

 

Ikke meningen å være O/T og gjøre dette til en ny "hva er symbian"-diskusjon, men siden tråden ber om en vurdering av fire telefoner er det jo essensielt å vite hvor nyttig/nødvendig det egentlig er med Symbian.

 

Var og kikket på S700i i går, og ble egentlig overbevist om at jeg skulle skaffe meg den (Den var jo mye mindre enn jeg hadde sett for meg, og føltes veldig godt i hånden!). Men så kom jeg på at den ikke hadde symbian - men ble i tvil om hvorvidt jeg egentlig trenger det...

jeg bruker min P910i til

 

film

oversikt over person nummer, pin osv i tilfelle jeg får behov for det

har egen call manager som avviser samtalene hvis jeg ikke vil ha noen en periode. kan besvare anrop med sms.

 

har enda en del programmer jeg ikke har brukt.

Lenke til kommentar
Jeg vet at dette ikke nødvendigvis er det du spør etter, men klikker du på linken ser du en sammenligning av Nokia 7610, Siemens S65 og Sony Ericsson S700.

 

Sammenligningen går på:

- skjermkvalitet og gjengivelse

- kamerakvalitet

 

http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=71918

 

 

Veldig interessant sammenligning i mine øyne.

s700i ligger jo en klasse over konkurentene.. Den frista meg nå ja :dribble:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...