Freddy- Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 For ca 1-2 måneder siden kjøpte jeg meg et koolance full tower vannavkjøling fra http://www.microplex.no etter å ha lest testen her. MEN nå går ikke vannet rundt. alt annet funker viftene osv som kjøler ned vannet...kun pompene som er dø. Hva skal jeg gjøre ? Hva har jeg rett til ? Mulighet for å få tilsendt nytt ? Jeg er ganske skuffa, har ikke hatt pc på en uke nå har sendt mail til microplex, men har ikke fått svar. *sukk* Lenke til kommentar
TerjeJensen Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Ja, du burde ha rett til nye pumper fra mp. selv syntes jeg koolance er et dårlig kjøp! Lenke til kommentar
hpfaale Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Quote: Den 2002-05-18 05:23, Freddy- skrev:For ca 1-2 måneder siden kjøpte jeg meg et koolance full tower vannavkjøling fra http://www.microplex.no etter å ha lest testen her. MEN nå går ikke vannet rundt. alt annet funker viftene osv som kjøler ned vannet...kun pompene som er dø. Hva skal jeg gjøre ? Send en mail til [email protected] Vi har søkt gjennom maildatabasen (for de siste 3 uker) på ord som kunne tenkes å ha relevans til saken, men finner absolutt ingen mail. Vi har også prøvd å finne ut hvem du er, men du er førstegangsposter på forumet her og har heller ikke oppgitt noen emailaddresse. Quote: Hva har jeg rett til ? Hvis det er feil på utstyret har du krav på å få feilen rettet. Quote: Mulighet for å få tilsendt nytt ? Nytt hva da? Nytt komplett sett får du neppe, men du får erstattet den eller de delene som det eventuelt er feil på. -- mvh Microplex Norge AS Hans Petter Faale [ Denne Melding var redigert av: hpfaale på 2002-05-18 13:51 ] Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 wow dettte kaller jeg suport ! jeg skal kjøpe mine neste kjøle duppedingser fra mp de karamellene er bare så gode kan dere ikke begyne å slenge med 4 frukt karameller plz :smile: [ Denne Melding var redigert av: CS_eR GøY på 2002-05-18 14:47 ] Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 18. mai 2002 Del Skrevet 18. mai 2002 Mmmmm... de karamellene ER gode! dere må begyne å sende med flere Lenke til kommentar
Freddy- Skrevet 21. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2002 Wow...siden jeg ikke har pc for tiden leste jeg det ikke før nå. Da sender jeg mail om mitt problem til dere og hvilken bruker jeg er registrert som så dere får vite min adresse osv. ( sender fra [email protected] ) Må bare si jeg ble glad nå. Takk [ Denne Melding var redigert av: Freddy- på 2002-05-21 04:08 ] Lenke til kommentar
gixer Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Wow gutter og jenter (er d non jenter her egentlig?)... Alle burde løfte litt på ræva fra den gode datastolen og gi Mp en stående applaus Lenke til kommentar
delfin Skrevet 21. mai 2002 Del Skrevet 21. mai 2002 Jeg er stygt redd for at jeg har blitt lurt. Dolket i ryggen av mine nærmeste. Jeg bestilte nemlig ny Enermax PSU og fUnc musematte forleden, og for å få billigere porto bestilte jeg samtidig med en kompis som også skulle ha fUnc musematte. Mistenker han for å ha spist opp ALLE karamellene som Microplex sendte med, og jeg burde få minst 70 % siden neste hele pakken var min. Jeg visste ikke engang at det var vanlig prosedyre å sende karameller! Jeg må enten saksøke noen, eller så må jeg bestille noe på Microplex for å få smake de karamellene. Hvis jeg f.eks bestiller MouseSkatez .. er det mulig å få med noen få kilo med karameller da? som den gode kunden jeg er... :razz: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 Quote: pifler skrev (2002-05-21 12:35):Jeg er stygt redd for at jeg har blitt lurt. Dolket i ryggen av mine nærmeste. Jeg bestilte nemlig ny Enermax PSU og fUnc musematte forleden, og for å få billigere porto bestilte jeg samtidig med en kompis som også skulle ha fUnc musematte. Mistenker han for å ha spist opp ALLE karamellene som Microplex sendte med, og jeg burde få minst 70 % siden neste hele pakken var min. Jeg visste ikke engang at det var vanlig prosedyre å sende karameller! Jeg må enten saksøke noen, eller så må jeg bestille noe på Microplex for å få smake de karamellene. Hvis jeg f.eks bestiller MouseSkatez .. er det mulig å få med noen få kilo med karameller da? som den gode kunden jeg er... :razz: Ikke alle får karameller. Jeg fikk det ikke. Bestilte for 1500kr Skal klage. Skal ha lik srvidce som de andre Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 24. mai 2002 Del Skrevet 24. mai 2002 *Applaus* flott av MP ej kjøpte nettop blacklight kald katode, strips, strips feste og bryter nabon kjøpte i samme slengen nokke 120mm vifte.. :razz: ej spiste karamella.. den va god =) -Kim- http://come.to/kaksa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå