CurSe Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er det noen som har 70's Show på DVD? Søkte litt på cdon og fant sesong1, men den var det visstnok problemer med: Informasjon Ytterligare förseningar har drabbat denna box efter problem med undertexterna. Dessvärre är detta inget som vi kan påverka. Så länge vi inte har mer exakt info om releasen kommer vi tyvärr inte att kunna ta emot några förhandsbeställningar på den. Du kan däremot välja att "bevaka releasen" och får då ett mail så fort den åter går att boka. Er ikke helt stødig på svensk, men er det riktig at 70's show ikke har kommet ut på DVD enda i "strøken" versjon? Hvor mange sesonger av 70's Show er det egentlig? Lenke til kommentar
slackerjack Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 70's Show er digg da Kunne tenkt meg disse selv... Noen som vet? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 De holder på med sesong 7 i USA, og jeg tror de har kontrakt eller opsjon på en sesong til. Jeg visste ikke at de hadde planer om å gi dem ut på dvd, det er helt topp hvis det stemmer. Jeg har selvlagde VCD-DVDer, og kvaliteten på dem er ikke helt topp. :/ Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) *forumhikke & dobbelpost* Endret 14. oktober 2004 av LarsC Lenke til kommentar
Algron Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kjempe serie! Ingen som vet hvor man kan kjøpe den? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 70's show er jo konge, hvis ikke dvd'ene blir for dyr skal jeg ha meg noen sesonger. Hvis de kommer til salgs blir de vel lagt ut for salg i de fleste dvd sjappene Lenke til kommentar
Haakon(a.k.a. NOViCE) Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) Joda, That 70s Show kom ut i USA eller UK forrige uke tror jeg. se litt på www.tvshowsondvd.com Helt rå serie EDIT: sesong 1 seff(de er litt treige av seg) Endret 30. oktober 2004 av Haakon(a.k.a. NOViCE) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. oktober 2004 Del Skrevet 30. oktober 2004 (endret) http://www.tvtome.com/That70sShow/eplist.html Konge serie! Fez : Don't resist me, Mama. It's boogie time. Endret 30. oktober 2004 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Genial serie. Må bare skaffes på DVD en gang, når lommeboka tillater det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå