BrukerSlettet Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Finnes det gratis antivirus program? hvor får jeg takk i det isåfall? og duger det? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har du i det hele tatt prøvd å lete litt? Finnes rimelig mange tråder som omhandler akkurat dette her i sikkerhets forumet. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Har du i det hele tatt prøvd å lete litt? Finnes rimelig mange tråder som omhandler akkurat dette her i sikkerhets forumet. Nope! ........ Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 AVG Free Edition f.eks, men tror kanskje Panda og Avast også har gratisutgaver. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 AVG Free Edition f.eks, men tror kanskje Panda og Avast også har gratisutgaver. oki. Takk skal dere ha. Men kan disse målene seg med "betalingsprogrammene" som Norton anti virs osv? Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Tja, de vil nok ikke være like bra som f.eks. NOD32(som banker Norton i tester), men er nok først og fremst brukervennlighet det går på. F.eks. kan et gratisprogram ta 90% av virusene du får og det kan gå både dager og uker mellom oppdateringer, mens f.eks. Nod32 oppdateres vel omtrent hver dag og tar kanskje 99% av virusene. Helt løse tall, men kan tenke meg forskjellen er omtrent så stor Etter min mening er det verdt det å bruke 350kr på å NOD32, men det er det kanskje ikke for deg. Lenke til kommentar
kiios Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tja, de vil nok ikke være like bra som f.eks. NOD32(som banker Norton i tester), men er nok først og fremst brukervennlighet det går på. F.eks. kan et gratisprogram ta 90% av virusene du får og det kan gå både dager og uker mellom oppdateringer, mens f.eks. Nod32 oppdateres vel omtrent hver dag og tar kanskje 99% av virusene. Helt løse tall, men kan tenke meg forskjellen er omtrent så stor Etter min mening er det verdt det å bruke 350kr på å NOD32, men det er det kanskje ikke for deg. du får bare trail versioner "gratis". men det er bare tull å betale for software! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) EDIT: glem det... Endret 15. oktober 2004 av Swag Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Flere av graitsprogrammene er komersielle versjoner som er gratis for hjemmebrukere, men koster penger for bedrifter. At de er gratis er med andre ord markedsføring for å få markedsandeler og dermed selge mer til bedrifter. Det er med andre ord ikke snakk om produkter som på noen måte er dårligere enn andre komersielle. Å betale for antivirus er bare dumt, med mindre du ønsker en spesiell versjon og har råd til det. Selv bruker jeg Avast, og det oppdateres med ny database sånn ca. daglig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå