absent Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Har lagt ut en litt oppdatert versjon.. Fikset på noen ting. Når det gjelder blomsten i header får jeg det ikke til å se bra ut med akkurat den blomsten, så det må jeg se mer på senere. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har lagt ut en litt oppdatert versjon.. Fikset på noen ting. Når det gjelder blomsten i header får jeg det ikke til å se bra ut med akkurat den blomsten, så det må jeg se mer på senere. blomsten i headeren? Jeg mente den nede til venstre... Lenke til kommentar
absent Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Ja.. jeg fikser litt på den nede nå... ser om det blir bedre. Men FuLu nevnte blomsten i header - at den var litt sammenklemt Lenke til kommentar
designerus Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Lag enkelt design. Folk vil elske deg. Lenke til kommentar
loff209 Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) nesten alt bør skaleres ned. knapper, overskrift, all skrift. og særlig .net i overskriften. blomster-greiene er veldig oppbrukt.. og du gjennomfører det ikke godt, tatt i betraktning hva som kunne blitt gjort. bildene er da heller ikke spesielt gode, og borderen rundt det nederste er ikke kraftig nok. fargene er helt ok, men ingen perfect match. prøv å legge gradienten nærmere borderen i farger, bruk mer rødt og gå vekk fra det lilla. ikke noen ripoff, men den andre siden som er nevnt er litt bedre (og dessuten ikke en "fisk"). loffloffloff Endret 15. oktober 2004 av loff209 Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Du må skjære ut den nederste blomsten, det er en svart kant rund den, ikke pent! Men eller dagens design! (har kun sett på din fisk though..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå