Gå til innhold

Blutooth bare til intærnminne!

Anbefalte innlegg

Har nettopp fått mi Nokia 6230. Den er genial!! :w00t:

Har ikke lyst til å kjøpe kabel, for å overføre mp3.

Den kabelen er alt for DYR!!

Skal heller overføre mp3ene mine fra bluetoothen på en bærbar. Har bare hørt

at noe sier at man ikke kan overføre direkte til minnekorte på mobilen....

Det blir da veldig tragisk siden det ikke er mer en 4,5 meg med intærnminne i telefonen!!!

Bluetoothen overfører altså bare til intærnminne og ikke minnekortte? Er dette sant?

Isåfal så er det veldig tragisk!!! :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No har eg ikkje peiling på om det er slik som du seier (i så fall er det litt tragiskt ja), men du kan jo overføre ei og ei mp3 fil, og laste dei over på minnekortet etter kvert. Dersom filene er så små at det er flass til dei på internminnet i telefonen.

Å finne ut om det er slik som du trur er jo ikkje et stort problem, det er bare å prøve ;)

Endret av zero_time
Lenke til kommentar

Ved å bruke den softwaren som følger med, så får du vel overført filer til minnekortet om jeg ikke tar feil... (Det har iallefall vært slik før...)

Ellers så kan man bruke Minnekortleser, som er en fordel når det gjelder overføringshastighet. En klar fordel altså til overføring av større filer.

Fks. kan du få kjøpt en minnekortleser hos Chlas Ohlson for 349 kr. Det finnes selvsagt flere minnekortlesere men Chlas Ohlson sin er egentlig blandt de billigste og funker bra.

Andre steder ligger prisen på 400 kr. +.

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

Stikker til en kompis imorgen som har bærbar og sjekker om jeg kan overføre direkte til minnekortet via blutoothen....

Kan poste svaret iløpet av morgendagen, hvis det er ingen som finner ut av det....... :hmm:

Hvis ikke det funker så får jeg kjøpe meg en minnekortleser!

Lenke til kommentar

For det første har Nokia 6230 8mb minne ikke 4,5!

For det andre, er det fullt mulig å overføre rett på minnekortet. Jeg har et minnekort på 256mb, og hos meg funker det helt perfekt!

Du kan både bruke sofware som følger med, eller så kan du "mappe" opp galleriet på mobiltelefonen på pc'n og finne minnekortet, så kan du bare kopiere filene rett inn der! Veldig lett! (Men du må innstalere softwaren, men trenger ikke å bruke den for å overføre filer)!

Lenke til kommentar

Samboeren har en 6230 og jeg overfører mp3 rett til minne kortet hennes mens hun sitter i sofaen og koser seg.. men, her om dagen kjøpte broren min seg en 6230 og den får jeg IKKE opp minnekortet på. Merkelig, så det virker som det avhenger av fw i tlf.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...