omvik Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Da pæra mi røyk forrige uke (etter bare 900t) så fikk jeg en liten sånn bad feeling når det gikk opp for meg at jeg må ut med ca 3000 kroner for en ny, orgianl. Så.. det jeg lurer på er om det finnes noen butikker som selger "uorginale" pærer (til min infocus x1). Har sjekket med et par elektrobutikker, men har ikke hatt hellet med meg til nå. Venter fortsatt på svar hos noen som skulle sjekke opp med leverandører o.l. Det må vel være noen som selger slike pærer til en billigere penge? Hvorfor er de orginale pærene så dyre? Hva er det som gjør at prisene er så stive? Eneste info jeg har om pæra til X1 er at den er på 150watt, og på undersiden av sokkelen står det SHP41 HQ.. Noen som kan hjelpe? På forhånd takk for alle tips Lenke til kommentar
striky Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Årsaken til de høye pære/lampe-prisene skal være høy feilprosent på produksjonen. Lenke til kommentar
omvik Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Okey.. har enda ikke fått napp hos noen elektoforhandlere Expert kunne skaffe en på 50watt til rundt 300kr, men jeg trenger 150w.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå