tubaper Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei! Tenkte jeg skulle dele mine erfaringer med pcutstyr.no når det gjelder retur. Returnerte et Asus Geforce FX5200 kort pga feil med 3D. Får returen godkjent og får et Gainward kort som erstatning, også det et FX5200 kort. FX5200 er jo ikke akkurat noe spillekort, men det jeg hadde fungerte OK til mitt bruk. Det hadde 128-bits 128MB 333Mhz RAM. Men hva har Gainward kortet jeg har fått i retur? Joda....64-bits 266Mhz RAM. Med andre ord et dårligere kort enn det jeg leverte...slik skal det vel ikke være? Skal kontakte de når kundesenteret åpner i morgen, begynner å blitt litt lei. Venter først i 5 uker på retur og så får jeg jaggu et dårligere kort i erstatningsvare. </frustrasjon slutt> Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Du har altså fått et vanlig 5200 kort som erstatning for et 5200Ultra? Hvis så er tilfelle så har du jo absolutt fått et langt dårligere kort siden ytelsen på 5200Ultra ligger ganske mye over 5200 Endret 14. oktober 2004 av C4STOR Lenke til kommentar
tubaper Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Helt riktig...de har gitt meg et ganske mye dårligere kort enn det jeg returnerte pga feil...men de skal få en mulighet til å rette opp feilen i morgen når jeg tropper opp på hentelageret deres! Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hehe. Søk på pcutstyr.no her på forumet. Da får du spadd opp mange råtne lik. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 derfor bruker jeg ikke pcutstyr.no.. Lenke til kommentar
Tobi2 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har også returnert et defekt ASUS GF6800GE til PCutstyr.no. Nesten tre uker siden nå og venter i spenning. De har ikke mailet meg om status siden jeg måtte etterlyse returen min for jeg fikk aldri noe mail om at de hadde mottat det. På mailen jeg fikk, for over en uke siden, var det eneste som stod at de hadde sendt det videre til servicepartner. Rekner med at hvis jeg i det hele tatt får det igjen i min livstid, så er det at jeg får en lappe om at skjermkortet har kommet på postkontoret. Ikke dumt det men det sier litt om hvor opptatt de er av å holde kundene informert Lenke til kommentar
asad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 offtopic: De har jo aldri noe på lager, ->grunnen til at jeg alrdi vil bestille derfra. Selv om noe er 2-3 hundre kr billigere. Minus til den sjappa der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå