Gå til innhold

Dårlig av pcutstyr.no

Anbefalte innlegg

Hei!

Tenkte jeg skulle dele mine erfaringer med pcutstyr.no når det gjelder retur. Returnerte et Asus Geforce FX5200 kort pga feil med 3D. Får returen godkjent og får et Gainward kort som erstatning, også det et FX5200 kort. FX5200 er jo ikke akkurat noe spillekort, men det jeg hadde fungerte OK til mitt bruk. Det hadde 128-bits 128MB 333Mhz RAM. Men hva har Gainward kortet jeg har fått i retur? Joda....64-bits 266Mhz RAM. Med andre ord et dårligere kort enn det jeg leverte...slik skal det vel ikke være? Skal kontakte de når kundesenteret åpner i morgen, begynner å blitt litt lei. Venter først i 5 uker på retur og så får jeg jaggu et dårligere kort i erstatningsvare. </frustrasjon slutt>

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også returnert et defekt ASUS GF6800GE til PCutstyr.no. Nesten tre uker siden nå og venter i spenning. De har ikke mailet meg om status siden jeg måtte etterlyse returen min for jeg fikk aldri noe mail om at de hadde mottat det. På mailen jeg fikk, for over en uke siden, var det eneste som stod at de hadde sendt det videre til servicepartner. Rekner med at hvis jeg i det hele tatt får det igjen i min livstid, så er det at jeg får en lappe om at skjermkortet har kommet på postkontoret. Ikke dumt det men det sier litt om hvor opptatt de er av å holde kundene informert

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...