above Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei. Jeg har nå tenkt å prøve å lage selve designet til en liten hjemmeside i photoshop. Jeg har nå laget selve rammene til siden, altså forsiden og da lurer jeg på hvordan jeg kan få farger på disse? Om noen kan hjelpe meg med dette ved å forklare hva jeg må trykke på osv hadde dette vært supert! Kommer sikkert med andre spørsmål når jeg har kommet lengre Håper noen kan hjelpe meg med dette! Mvh Ostebu Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Mener du fargelegging i Photoshop? Lenke til kommentar
above Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Ikke akkurat fargelegging men slik at jeg kan dekke stor områder som rammer osv... Lenke til kommentar
Purify Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Spør en moderator om å få flyttet denne hit. Edit: kan vel nevne at tutorials gir deg god innsikt i verktøyene i Photoshop. www.good-tutorials.com er en god ressurs. Endret 14. oktober 2004 av Purify Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) *dobbelpost* Endret 14. oktober 2004 av E-Ton Lenke til kommentar
.V. Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er ikke 100% sikker på om jeg vet helt hva du mener, men trooor det. Går ut ifra at du har brukt en brush eller.no til å tegne ramma, da skal du bare merke det området du skal fargelegge og bruke Edit->Fill. Den enkleste måten å merke det på er: Hvis du har alt på 1 lag(layer): Hold inne ctrl og trykk på laget i menyen til høyre. Har du det som skal merkes på forskjellige lag: Hold inne ctrl og shift, trykk på de lagene som skal merkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå