Admin'c Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 helt grei, men ikke mer lg legger jo ved en cd med spill Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det var vell med en stereo handsfree ja? (med to propper..) Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Det var vell med en stereo handsfree ja? (med to propper..) Det følger med ja! Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Siden det er stereo så må det være 2 propper ja...... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Fikk testa lydkvaliteten på samtaler og den var krystallklar! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Tenker å kjøpe dette vidunderet, hva er det som er galt med telefonen? Noe må det jo være annet enn overføringshastigheten. Ser du noe som kunne vært bedre? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Tastene kunne vært bedre. Man må trykke litt hardt. Dette er ikke en telefon for folk som skriver fryktelig mye hver dag. Tastene er responsive. Reagerer kjapt. Men de er litt vanskelige å trykke på noen ganger. Men jeg klager ikke. Kunne vært noen "spærrer" på skjermen når man har vridd den. Den er litt "shaky" i kamera modus. Ellers så kommer jeg egentlig ikke på no mer. Et veldig bra intrykk har jeg fått av mine første 24timer med Nokia 6260. Første gang jeg prøvde den var i oslo før jeg kjøpte den på mshop. Da viste han fyren i butikken meg et spill og grafikken på spillene var ekstrem for en telefon. jeg har enda ikke hatt gleden av å prøve spill på min. Men skjermen er veldig bra. Bedre enn andre telefoner jeg har sett. Veldig bra respons i menyene. Lenke til kommentar
genser Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Kunne vært noen "spærrer" på skjermen når man har vridd den.Den er litt "shaky" i kamera modus. Tror jeg forstår hva du mener, men er ikke helt sikker. Er det slik at når man vrir på skjermen er det ikke noe "hakk" som skjermen spenner seg i når den er i riktig vinkel? Like løs hele tiden? Det var jo ganske kjedelig. Ikke big deal, men det kunne de laget. Kan man vri skjermen 360 grader rundt? Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 nope, kun 270 grader! Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jo det er mange hakk. Men ikkeno hakk når den skal være i "kameramodus" Alle de andre "modusene" er det hakk. men den er "shaky" i kameramodus. Der burde det vært ett hakk, men jeg tror nokia har droppa det p.g.a at man skal vri skjermen så man legger den sammen.(vrir 180grader) Når den er i kameramodus er det ingenting som stopper skjermen ifra å gå opp eller ned. Det er det som gjør den "shaky" nope, kun 270 grader! Det er jo mulig å vri den 360grader men da er et ikke sikkert skjermen virker etterpå...... Bilde er når den er "shaky" Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Eirik-h: Kan du legge ut noen bilder tatt med telefonen? Takk.. Lenke til kommentar
CheGuevara Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 nope, kun 270 grader! Det er jo mulig å vri den 360grader men da er et ikke sikkert skjermen virker etterpå...... hehe! den var god! jeg trodde med engang at det var mulig jeg :!: hahaha!! Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Eirik-h: Kan du legge ut noen bilder tatt med telefonen? Takk.. We'll do! Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Hakke tatt så mange men kan sende noen. Jeg har allerede lagt ut ett da. Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 En i klassa. Aasen.... Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Skal ta masse bilder i morra. Så skal jeg uploade de her. Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 De så da greie ut de ,men ta bilder i 640 x 480 format da Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Erik-h.....nå har du jammen vert her i denne tråden lenge!!! skikkelig fornøyd med telefonen du gitt!!! lurer fælt på en sånn jeg også nå... men dumt man ikke ser hvem som ringer etc. Endret 15. oktober 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg er KJEMPE fornøyd! Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 De så da greie ut de ,men ta bilder i 640 x 480 format da Jeg tar jo bilder i høyeste kvalitet. Men de blir ikke større enn 480*360 Og jeg kan bare zoome 2*. Det er da 4*zoom på den. Da må den ha zooma 2* fra før men jeg får ikke zooma ut og ikke mer enn 2* inn Kankje jeg må kjøre FW oppgradering? Skal jeg sende den inn å si det er feil på den, eller kan jeg bare sende den inn til en mobilforretning og ta det på garantien? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå