Eirik-h Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Gi meg en link. Hvis det ikke er RS-MMC så funker det ikke i 6260. Lenke til kommentar
molto Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) Her er linken til 6260 Mpx. Mpx Se under minne. Endret 1. november 2004 av molto Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Denne går men ikke denne. Den første som går er RS-MMC og den andre som ikke går er MMC. Lenke til kommentar
molto Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har sendt ny melding til MPX om dette så jeg får vel se hva de svarer nå. Takk for tilbakemelding. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har ikke prøvd å formatere minnekortet mitt,nei. Hvorfor skulle jeg det??? Da mister jeg jo alt jeg har lagt inn. Det orker jeg ikke! Alt jeg har lagt inn legger seg fint inn på kortet. Filming å bilder. +MP3. Kjempe fornøyd med kortet jeg. Anbefaler alle som skal kjøpe minnekort om å være sikker på at de kjøper riktig kort. I dette tilfellet: at kortet heter RS-MMC Og for ordensskyld kjøpe TwinMos kort, da det er sikkert at det funker i N6260. Ikke kostet det sååå mye heller. Ca 550,- Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Twinmos kortet mitt funka ikke før det ble formatert i kameraten min sin 7610. Det er ikke garantert å funke. Mitt gikk det ikke å flme på og da måtte det formaters. Siden alt funker hos deg så trenger du ikke det da nei. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 høres ut som vanlig mmc, det du skal ha er: http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=41297 Lenke til kommentar
molto Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Forvirrende. se svaret fra mpx: Dette var merkelig. Sjekket med Nokia og de mener at også vanlige MMC kort skal passe. Men hvis det viser seg at det ikke passer til din mobil tar vi den selvsagt i retur. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 http://gsmarena.com/index.php3?sRedir=http...0-review-17.php se litt ned på siden, skal du ha inn ett større minnekort har du ett problem... Lenke til kommentar
molto Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Ja, ser det står RC-MMS i deres test og. Er det slik at MMC kortet blir rett og slett for stort da altså? Venter mobil og minnekort i løpet av uka så da må jeg sende MMC kort i retur. Endret 2. november 2004 av molto Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 mhm, rs-mmc er vel halvparten så langt eller no Lenke til kommentar
molto Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Endelig fått mobilen. Må si jeg er imponert. Bluetooth overføringer gikk som en drøm. Bare for ordens skyld så ordnet mpx opp med minnekortet. Fantastisk service av mpx. Lurer litt på hvor jeg finner gratis'oppkutta' mp3 sanger en kan bruke til ringetoner? Endret 4. november 2004 av molto Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hvorfor oppkutta sanger??? Lenke til kommentar
molto Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 (endret) Hadde tenkt å ha et par korte til ringetoner. På min N6610 kunne jeg sette operatørlogo av/på, men etter å ha bestilt en blank logo til min 6260 blir det kun en hvit flekk på bilde. Da var det bedre med Telenoren. Går det an å sette operatørlogo på igjen eller må en laste ned noe annet? Håper på kjapt svar på denne da den hvite flekken irriterer meg grenseløst. Endret 4. november 2004 av molto Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 4. november 2004 Forfatter Del Skrevet 4. november 2004 Trenger ikke kutte de opp for å ha de som ringetoner. Telefonen har da nok av plass til HELE MP3 sanger. Lenke til kommentar
molto Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Ja forsåvidt har den vel det. Formaterte bare telefonen for å få vekk blank logo. Noen som vet andre plasser enn zedge der er temaer til 6260? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 hvorfor oppkutta sanger??? Hvis en vil ha et visst segment av en sang f. eks et rif molto: Bruk Sound Forge til å dele opp MP3 sangene dine, Selvgjort er velgjort Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 er det noen måte å få MP3'n til å ta mindre plass Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 komprimere den hardere med f.eks. dbpoweramp som er gratis og enkelt Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Så sangene blir like lange og ikke noe annet forskjell? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå