RayBay Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Fikk for meg at jeg ville bygge en pc opp i en koffert, og sjekket på loftet og fant den perfecte kofferten Fin koffert Åpen... Hovedkort brette, måtte sage det ut av et gammalt Compaq tower... Etter å ha skjært ut hull til PSU viften og strøm kontakten... Skjært ut plass til hovedkortet...Den listen som er rundt hovedkort hullet er bare midlertidlig, måtte bare ha noe å teste med... Bilde sett ovenfra... Det var det jeg rakk i dag... Fortsetter på resten i morgen. Planer: *Plexi i lokket *Neon lys med av og på bryter *Skjære ut hull til cd-rommen *Lage til en list rundt hovedkort hullet Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 ser bra ut dette... yes: har du planer om å ha LCD skjerm i toppen? Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 ser greit ut det der.. må lage den slik at det ikke ser ut som det er en pc i den.. Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Detta ser absolutt bra ut! Koffert-pc må være digg hvis du flytter den mye! Bare en ting: Legg skikkelig jobb i det, planlegg og gjør ting grundig. Har ennå ikke vært borti en GOD koffert-mod her på forumet! Bare sånne halvveis hurtig-mods.. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ta deg god tid. Ikke sånn som meg. Kan bli bra detta Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har tro på dette. Igjen stå på og bruk god tid eller såblir det slik som EkoFisK sitt Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Takker for alle positive tilbake meldinger Ja, skal ta meg god tid Tonickup: Det blir ikke LCD skjerm i den, pga at den skal bare brukes av og til. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ser bra ut dette. Litt mer detalje bilder videre i prosessen. Ja, jev vet man glemmer å ta bilder.. LOZER Lenke til kommentar
RayBay Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Hehe.. ja.. Glemte å ta bilder, men skal prøve å huske på det til neste gang jeg modder Kan desverre ikke modde noe idag eller på lørdag pga jobb... Men fortsetter på søndag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå