kimmen12 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei, har et lite problem etter jeg installerte winxp på nytt igjen. Jeg får ikke kommet inn på den mappen der jeg hadde Mine dokumenter og det. Det kommer bare : Access is denied. Noen som har en idè ? Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Noen som har en ide? Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Logg på som Administrator, høyreklikk på mappen, velg egenskaper. Gå så på fanen sikkerhet, trykk på avansert, og velg fanen eier. Der kan du velge hvem som skal bli ny eier av mappen. Pass på å huke av erstatt eier på underbeholdere og objekter. Dette gjelder dog på XP Pro...kan hende det er anderledes på Home..e.r jeg ikke sikker på Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 jeg har xp eng, men finner ingen steder på egenskaper der det står "sikkerhet" Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Har du NTFS eller FAT32 filsystem? Lenke til kommentar
snole Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Han har vel NTFS. Siden FAT32 ikke støtter slik sperring av kataloger/disker. Nei, folkens. Dette er et klassisk tilfelle av at man må gi en bruker rettigheter til en katalog. http://forum.hardware.no/index.php?showtop...dpost&p=1348768 Lenke til kommentar
remi89 Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Jeg har sammen probleme. Jeg gjorde mine dokumenter mappen min privat, så jeg kunne bare ga inn på når jeg var logget på min bruker. Men så reinstallerte jeg Windows. Jeg mystet brukeren min men ikke mine dokumenter mappen. Så nå bruker denne mappen over 10GB og jeg kan ikke åpne eller slette den. Jeg bruker Win XP Pro Kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
snole Skrevet 24. oktober 2004 Del Skrevet 24. oktober 2004 Hva med å følge forklaringen i den posten jeg linket til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå