XzIz0 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 hei..noen som har en anelse hvorfor jeg ikke kan stille inn på bass/diskant under lyd ikonet i systray/avansert?er det noen andre programmer jeg kan stille bass og diskant med? Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 hei..noen som har en anelse hvorfor jeg ikke kan stille inn på bass/diskant under lyd ikonet i systray/avansert?er det noen andre programmer jeg kan stille bass og diskant med? det pleier å være en slik funksjon innebygget i de fleste avspillingsprogram Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 bruker winamp..hvor finner jeg dette? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 bruker winamp..hvor finner jeg dette? Equalizeren vel. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 du kan også se om du finner noen plug-ins med forhåndsinstillte equalizere... Lenke til kommentar
XzIz0 Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 takk det virket men er det noen program som virker som EQ i hele windows?så jeg slipper å stille inn i hvertenkelt program? Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Når jeg stiller litt på equalisern i winmp10 så skurrer bassen max !! omg.. Har headset til 1200 .. Nei det får bare være slik det er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå