PioUs-JiN Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei, jeg sitter nå her med noen headphones somm faktisk begynner å sprekke nederst ved lednings inngangen. (plastiken deles) Dette er ikke særlig pent og jeg er redd for at dette kan føre til at de blir skadet. Men så lurer jeg, går dette under KOSS sin garanti? Det er ikke knekt, men det ser faktisk ut som den er blitt revet fra hverandre! og dette har kommet helt av seg selv. for jeg har behandlet de pent siden de faktisk er ganske digge osv. er det noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Reknar med det går på garanti, ja. Send dei inn, du har ingenting å tape på det. Lenke til kommentar
neph Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Er Koss så elendige eller er det bare folk som er så uforsiktige med ting? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. november 2004 Del Skrevet 24. november 2004 Koss er så elendige. Mine Koss R80 knakk etter ett år med normal bruk. Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 24. november 2004 Forfatter Del Skrevet 24. november 2004 hm.. den sprekken i headsettet mitt kom av seg selv. har mistet de en eller to ganger i gulvet, men da har det ikke vært noen sprekker, det startet av seg selv ca. 1 uke før jeg la inn det første innlegget Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 25. november 2004 Del Skrevet 25. november 2004 KOSS har dårlig kvalitet syns jeg. En venn av meg måtte kjøpe 3 headphones fordi den ene siden var det ikke noe lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå