Gå til innhold

Høstens "store" mobiltest i VG

Anbefalte innlegg

De skulle ikke hatt lov en gang.. Tror ikke de har så peiling.. Latterlig, rett og slett. Villeder jo også folk når de kommer med sånn.. De som ikke har så peiling.. Siemens sx1 fikk en toer.. eller var det en treer? Uansett.. Sto at det ble en sprekk i dekselet eller no sånn! og at tastene ikke var så gode å bruke! Derfor får den 2-3??? Seriøst!.. Man blir sint når man leser sånn!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De skulle ikke hatt lov en gang.. Tror ikke de har så peiling.. Latterlig, rett og slett. Villeder jo også folk når de kommer med sånn.. De som ikke har så peiling.. Siemens sx1 fikk en toer.. eller var det en treer? Uansett.. Sto at det ble en sprekk i dekselet eller no sånn! og at tastene ikke var så gode å bruke! Derfor får den 2-3??? Seriøst!.. Man blir sint når man leser sånn!

ja! siemens sx1 er vel en av de beste telefonene i testen om ikke den beste=), og teste sybian vs. vanlig blir også feil nei vg er noe dritt når det kommer til sånne ting, dersuten husker jeg at det ble veldig mye oppstas når de tok skjermkort test for 1mnd tilbake kalte radeon 9200 for en racer :no:

Lenke til kommentar

Panasonic X70

Oppløsning på kamera (i megapiksler): 0,02 Det var en stusselig oppløsning :)

SE Z200 og Siemens ST55 har fått samme karakter i sms som Nokia 6230. Man skal lete lenge etter dårligere telefoner til sms enn Z200 og ST55.

Til og med Panasonic X70 (ifølge amobil et smsmareritt) og LG7100 har fått gode sms resultater.

LG7100: Kontorfunksjoner (2,5%): 4

P900: Kontorfunksjoner (2,5%): 4

Latterlig!! Denne testen var håpløs! :no:

Lenke til kommentar

Ja, ikke sant. Dette er nok, som ble sagt tidligere, testere med VELDIG middelmådig kunnskap om mobiltelefoner, som lar testen gå sin gang på grunn av trynefaktor. Skal ikke si at for eksempel LG 7100 eller 7050 er noe spesielt dårlige telefoner, men basert på det fakta som er skrevet, og de karakterene som er satt, så burde de vært slått av en del andre nedover i testen, som faktisk har mer funksjoner.

Personlig må jeg vel si at det de kaller blitz på 7100 er så latterlig at jeg ikke kan få sagt det. En kompis har den, og forsøkte å ta bilde av seg selv i mørket. Det lot seg nesten ikke gjøre.

Uansett, testen er utdatert, og burde aldri vært publisert nå!

Lenke til kommentar

Slike tester er dessverre kun en kilde til frustrasjon, og sjelden til opplysning. Denne VG-testen var jo et skrekkeksempel av dimensjoner. Det eneste lyspunktet er at testene kan være morsomme.

For et par år siden leste jeg følgende, revolusjonerende uttalelse i en eller annen talentløs test: "Eksperter spår at mobiltelefoner kommer til å bli mindre!" :ohmy:

Fikk bakoversveis av den.

Lenke til kommentar
Personlig betyr faktisk ikke batteritid og størrelse så utrolig mye. Funksjoner, skjerm osv. er mye viktigere.

Jeg er enig! Batteritid må holde en dag, men jeg lader mobilen nesten hver natt uansett.. Ligger liksom ikke å ringer midt på natta, bruker den ikke osm alarm, og da er det ikke så viktig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...