Pug Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skal oppgradere PC'en.. Skal mest brukes til spilling og surfing Jeg har satt opp et oppsett, og jeg lurer på om noen har forslag til forbedringer? Her er oppsettet. Noen forbedringer som kan gjøres? Et par spørsmål: - Funker Arctic Cooling VGA silencer på Nvidia Geforce 6800LE? (Står på komplett.no at den er beregnet til 6800GT og 6800Ultra) - 400 watt holder vel til delene nevnt + DVD-brenner, DVD-rom, 2x WDC Harddisker, og et par vifter til? - Er 1024 MB ram overkill? Har 512 MB PC2100 nå, og synes det er i minste laget noen ganger... Lenke til kommentar
apwr Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ser bra ut det oppsettet! -Er ikke sikker, men jeg tror at kjøleren skal passe. - 400W skal holde godt til ditt oppsett ja. - 1024MB ram er absolutt ikke overkill i dag. Nyere spill og andre tyngre oppgaver liker mye ram. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Ser bra ut det oppsettet! -Er ikke sikker, men jeg tror at kjøleren skal passe. - 400W skal holde godt til ditt oppsett ja. - 1024MB ram er absolutt ikke overkill i dag. Nyere spill og andre tyngre oppgaver liker mye ram. Ok... Noen som vet sikkert at GPU-kjøleren passer til Geforce 6800LE? Noen tips til forbedringer, eller er dette det "ultimate" oppsettet til rundt 7000? Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå