notarget Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei Nå har netshop.no Logitech MX1000 'Shiny Black' på lager. Det er vel bare utseende som er forskjellig? Bestilte meg en nå nettopp Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jaja.. avbestilte fra flexi-data.no og kjøpte her istedenfor. Lenke til kommentar
Trygve Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Bestilte for to minutter siden Lenke til kommentar
Jalmar Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 ..Måtte jo bare kjøpe Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Fikk min i dag, og jeg er litt sånn semi-fornøyd. Den voldsomme presisjonen merker jeg fint lite til, sammenlignet med Intellimouse Explorer 3.0. Sammenlignet med den trådløse MS-musen som fulgte med tastaturet mitt er det selvfølgelig merkbart, det er mindre "glipping" når musen beveges fort rundt. Scrolle-hjulet var skikkelig digg, med ganske markerte "hakk". Men, det største aberet mitt er akkurat ved scrolle-hjulet.. det ruller for lett. Jeg bruker den midterste museknappen flittig (spesielt i Opera), så det har blitt mye knoting og scrolling før linkene ble åpnet (i bakgrunnen). Helt grei mus, med andre ord, men den er ikke så fantastisk som den er hypet opp til å være. Jeg har fremdeles IE 3.0-en min koblet til maskinen, og enda en til i reserve. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Merker du noe til forsinkelsen når du har løftet musa fra matta? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Jeg spiller med relativt høy sensitivitet, så jeg har ennå ikke hatt behov for å løfte den noe særlig. Den "får kontakt" med underlaget selv om den løftes rundt 1cm, så det går helt fint an å bruke den til spill. IE 3.0-ene mine "mister kontakt" mye tidligere, så jeg skjønner ikke helt hva alt oppstyret er over. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Det er jo ikke alltid en fordel at den funker 1 cm over bakken da. Synes det bare er plagsomt på min mus, selv om det er veldig lite det skjer. Lenke til kommentar
hello100143 Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 passer mx1000 med det trådløse settet mx700? om det går ann å bruke ladderen på mx1000 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå