JassFatt-aka-Andre Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 er denne designen brukt før ? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 AAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIAAAAAAAAAAA!! (du sa skrik ut!) Jeg ville gått for det designet som jeg linket til får i denne posten.. Den som Diablito2k har laget... Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 men det har jo sikkert mange andre brukt før og denner er jo nesten det samme bortsett fra at den jeg tegnet har banaler vidre på siden Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 men det har jo sikkert mange andre brukt før og denner er jo nesten det samme bortsett fra at den jeg tegnet har banaler vidre på siden I den posten han legger de bildene ut, skriver han at det bare er ider, og at de ikke har vert prøvd før.... Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg ville gått for det siste til JassFatt-aka-Andre jeg... siden det er litt mer orginalt og virker som en bra løsning Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 takk takk endelig noen som er enig med mei Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 takk takk endelig noen som er enig med mei hvis du har lest litt før så har jeg stortsett vært enig med deg Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) hehe. det så jeg ikke .. jeg tror den siste skissen blir den beste vann blokken .. av de jeg har tegnet Endret 15. oktober 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ville droppet kanalene, og laget en utgangsnippel på hver side av inngangsnippelen (lik avstand, bare midstilte nippler, og uten kanalene.) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 nå har jeg laget en helt ny skiss .. denne liker jeg denne må da funke bra nokk. elns viss noen vet at denne ikke blir bra . si i fra ! den her var bra. tror ikke den er så mye dårligere enn tdx blokka. ser klart hvor inspirasjonen har kommet fra, og du har videreutvika den Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Joda, sikkert bra design det der, men jeg ville tru at det var bedere med Diablito2k sin ide... Når du ser på temps osv... Men det er jo kjekt å ha iden sjøl da Lenke til kommentar
Føss Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 kan noen av dere forklare for meg hva det tredje hullet skal gjøre?? Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 kan noen av dere forklare for meg hva det tredje hullet skal gjøre?? Hva mener du? Vannet kommer inn i mitten, og går ut på begge sider... Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) jeg skal jo lage tanken selv .. burde jeg bruke en Y kobling eller burde jeg ha 2 ingangshull i tanken ? Endret 17. oktober 2004 av JassFatt-aka-Andre Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 er det ingen som har peiling ? Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Bruk en Y kobling det er enklest spes om vannet skal vidre til en annen blokk før tanken . Lenke til kommentar
JassFatt-aka-Andre Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 ok. det har du rett i jeg skal jo vidrekoble den til sjermkortet det tengte jeg ikke på . takk takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå