eUnaas Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Den følger med gratis på ipod40gb, men ikke på 20gb. Nye stor nytte er det ikke i den egentlig. Men det kan se fanzy ut på pulten, du kan enkelt sette iPoden nedi og lett ta den ut. Du kan bruke den som lader, eller til å overføre musikk. Det er også en line-out på den, så du kan koble den til sterioanlegget. Du slipper å legge iPoden med baksiden ned, dermed ungår du riper... tja nyttig Menne jeg annbefaller deg ikke å legge 400kroner i den som de selger den for på eplehuset. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det ser jo litt fetere ut, men er etter min mening ikke verdt nesten 400 spenn. Den eneste virkelige forskjellen er line out slik at du kan koble den til annlegget uten at sangene blir påvirket av equalizeren, slik de blir i hodetelefonutgangen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 takker for svar! lurer på å kjøpe meg en iPod på 40 gb, og kommer nok til å kjøpe en også greit å få med en dock da.. men kan man bare sette den nedi dock'en så begynner den å lades? Lenke til kommentar
^Elg^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 ikke så vanskelig å putte inn kontakten heller. tar ca et halvt sek. da lader den oxo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå