Joachim_F Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Etter Gangland ble det stille fra den amerikanske utgiveren Whiptail Interactive. Nå har de imidlertid kunngjort at de har fått utgivelsesrettighetene til det apokalyptiske skytespillet Psychotoxic. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Etter Gangland ble det stille fra den amerikanske utgiveren Whiptail Interactive. Nå har de imidlertid kunngjort at de har fått utgivelsesrettighetene til det apokalyptiske skytespillet Psychotoxic. <a href="http://gamer.no/art.php?artikkelid=11057">Les artikkelen her</a> For et psycho spill! Det skal jo være slik at du vandrer i folks mareritt, er det ikke? Får se om det slår an da! Om det ikke blir en GIGA flopp, skal jeg vel hive meg på fronten der ja Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 testa demoen .. syntes ikke det var så veldig psycho.. følte styringa var litt bøg Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 testa demoen .. syntes ikke det var så veldig psycho.. følte styringa var litt bøg Ah, DEMO?! FINN FINN FINN! Hvor kan jeg laste ned den?! Link? Takker Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 [iC' date=14/10/2004 : 19:03] testa demoen .. syntes ikke det var så veldig psycho.. følte styringa var litt bøg Ah, DEMO?! FINN FINN FINN! Hvor kan jeg laste ned den?! Link? Takker Du kan jo begynne med å lese artikkelen... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 [iC,14/10/2004 : 19:03] testa demoen .. syntes ikke det var så veldig psycho.. følte styringa var litt bøg Ah, DEMO?! FINN FINN FINN! Hvor kan jeg laste ned den?! Link? Takker Du kan jo begynne med å lese artikkelen... Dumme meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg