Gå til innhold

Half Life: Source?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Maps og textures blir akkurat de samme som i den orginale, altså ikke særlig bedre grafikk. Ting som er lagt til er sånt som fysikk og fine vanneffekter. Husker ikke hvor jeg leste den hele lista med forandringer, men det er ikke mye som er oppgradert.

Edit:

Kom på nå at de eneste modellene som er oppgradert er enkelte monster-modeller, og muligens noen andre viktige modeller.

Edit 2:

Med "monster-modeller" mente jeg egentlig boss-modeller. Det er det jeg har lest i alle fall, men husker selvfølgelig ikke hvor :p

Endret av stengah
Lenke til kommentar
Maps og textures blir akkurat de samme som i den orginale, altså ikke særlig bedre grafikk. Ting som er lagt til er sånt som fysikk og fine vanneffekter. Husker ikke hvor jeg leste den hele lista med forandringer, men det er ikke mye som er oppgradert.

Edit:

Kom på nå at de eneste modellene som er oppgradert er enkelte monster-modeller, og muligens noen andre viktige modeller.

Grafikken er jo mye bedre..

Dersom du ikke syns dette er bedre så vet ikke jeg..

http://www.halflife2.net/forums/showthread...&threadid=34607

Lenke til kommentar

Bare fordi rommet har bedre lys (pga bedre lightning i source motoren) og vannet ser finere ut, synes jeg ikke det er MYE bedre. Ser litt bedre ut, men ikke mye bedre. Ikke i nærheten av så mye bedre dem har oppdatert CS:source i alle fall, hvor dem har oppdatert alt av modeller, brett-arkitektur og textures.

Men det er vel kanskje en smakssak.

Jeg digger HL, beste spillet jeg noen gang har spilt, så ikke tro jeg prøver å disse det ellerno ;)

Lenke til kommentar

Bare fordi rommet har bedre lys (pga bedre lightning i source motoren) og vannet ser finere ut, synes jeg ikke det er MYE bedre. Ser litt bedre ut, men ikke mye bedre. Ikke i nærheten av så mye bedre dem har oppdatert CS:source i alle fall, hvor dem har oppdatert alt av modeller, brett-arkitektur og textures.

Jeg digger HL, beste spillet jeg noen gang har spilt, så ikke tro jeg prøver å disse det ellerno ;)

Sant nok, men vi trenger vel ikke vente lenge før vi får en mod som legger til nye teksturer og modeller ;)

Uansett så skal jeg ha HL Source :p

Lenke til kommentar
Sant nok, men vi trenger vel ikke vente lenge før vi får en mod som legger til nye teksturer og modeller ;)

Ja, jeg har kjøpt sølv-pakken, så jeg får HL:source selv :)

Tar jeg ikke feil har Valve selv sagt at dem regner med at modscenen kommer til å ta seg av shininga av HL:source, og det håper jeg noen gjør. Helst håper jeg noen gidder å lage brettene på nytt også, istedet for bare textures, siden det er jo ikke så alt for mange polygoner i de orginale brettene :)

Lenke til kommentar

Dette er off topic, og egentlig ikke opp til meg og bestemme...

Men noe jeg lurer på: Kan ikke du, (TCi) skifte bilde tilbake til Gordon?

Det passer liksom litt bedre til deg, samt at du ser mye "klokere" ut med det, hvis du skjønner hva jeg mener.

Dessuten så synes jeg det var kulere!

DIE COMBINE BASTARDS!

Av alle off topic innlegg jeg har lagt ut (det er mange!) så må nok dette være det meste off topic! :p

Lenke til kommentar
[iC,14/10/2004 : 19:20]Dette er off topic, og egentlig ikke opp til meg og bestemme...

Det passer liksom litt bedre til deg, samt at du ser mye "klokere" ut med det, hvis du skjønner hva jeg mener.

DIE COMBINE BASTARDS!

Av alle off topic innlegg jeg har lagt ut (det er mange!) så må nok dette være det meste off topic! :p

Hehe... Forstår deg godt. Vil nok forrandre den når tiden er inne (om du tar hintet ;) )

Lenke til kommentar
[iC,14/10/2004 : 19:20]Dette er off topic, og egentlig ikke opp til meg og bestemme...

DIE COMBINE BASTARDS!

Hehe... Forstår deg godt. Vil nok forrandre den når tiden er inne (om du tar hintet ;) )

:yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...