Deadringer Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) er half life: source likt som vanlig half life bare med den geniale grafikken som er på hl 2? Endret 15. oktober 2004 av headcleaver Lenke til kommentar
Royal Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Ja, den skal være lik med hl2 grafikk også tror jeg fysikken er lagt inn også Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 NICE!!! Gleder meg allerede! Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Japp. Om fysikken er der vet jeg ikke... men hvem gidder å kjøpe det? Alle her har jo spillet, og hvem betaler vel en haug penger for å få et spill man har, bare med bedre grafikk? Som alle Gamer.no-medlemmer vet, er det ikke grafikken som teller. Lenke til kommentar
Royal Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det følger jo med den Silver pakka på Steam, så ja det er vel mange som betaler for den ja. Selfølgelig er det ikke bare grafikken som teller, men skal likevel bli morro å spille halflife originalen med oppgradert grafikk Lenke til kommentar
rudolfrock Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det er visst ikke så mye som er oppgradert. Tror det er bare fysikken og teksturer som er nytt. Modeller og sånn er visst de samme gamle. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Selfølgelig er det ikke bare grafikken som teller, men skal likevel bli morro å spille halflife originalen med oppgradert grafikk Ja deluxe! Det blir artig å se igjen "mosteret med pungen" (husker ikke hva planeten het) Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 betalte med glede 10 dollar for dod source og hl source Lenke til kommentar
stengah Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Maps og textures blir akkurat de samme som i den orginale, altså ikke særlig bedre grafikk. Ting som er lagt til er sånt som fysikk og fine vanneffekter. Husker ikke hvor jeg leste den hele lista med forandringer, men det er ikke mye som er oppgradert. Edit: Kom på nå at de eneste modellene som er oppgradert er enkelte monster-modeller, og muligens noen andre viktige modeller. Edit 2: Med "monster-modeller" mente jeg egentlig boss-modeller. Det er det jeg har lest i alle fall, men husker selvfølgelig ikke hvor Endret 14. oktober 2004 av stengah Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 er ikke grafikken no bedre giddr jg ikke kjøpe det Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Maps og textures blir akkurat de samme som i den orginale, altså ikke særlig bedre grafikk. Ting som er lagt til er sånt som fysikk og fine vanneffekter. Husker ikke hvor jeg leste den hele lista med forandringer, men det er ikke mye som er oppgradert. Edit: Kom på nå at de eneste modellene som er oppgradert er enkelte monster-modeller, og muligens noen andre viktige modeller. Grafikken er jo mye bedre.. Dersom du ikke syns dette er bedre så vet ikke jeg.. http://www.halflife2.net/forums/showthread...&threadid=34607 Lenke til kommentar
christaaah Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 e kommet skygger og ragdoll-effekter Lenke til kommentar
stengah Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Grafikken er jo mye bedre.. Dersom du ikke syns dette er bedre så vet ikke jeg.. http://www.halflife2.net/forums/showthread...&threadid=34607 Bare fordi rommet har bedre lys (pga bedre lightning i source motoren) og vannet ser finere ut, synes jeg ikke det er MYE bedre. Ser litt bedre ut, men ikke mye bedre. Ikke i nærheten av så mye bedre dem har oppdatert CS:source i alle fall, hvor dem har oppdatert alt av modeller, brett-arkitektur og textures. Men det er vel kanskje en smakssak. Jeg digger HL, beste spillet jeg noen gang har spilt, så ikke tro jeg prøver å disse det ellerno Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Grafikken er jo mye bedre.. Dersom du ikke syns dette er bedre så vet ikke jeg.. http://www.halflife2.net/forums/showthread...&threadid=34607 Bare fordi rommet har bedre lys (pga bedre lightning i source motoren) og vannet ser finere ut, synes jeg ikke det er MYE bedre. Ser litt bedre ut, men ikke mye bedre. Ikke i nærheten av så mye bedre dem har oppdatert CS:source i alle fall, hvor dem har oppdatert alt av modeller, brett-arkitektur og textures. Men det er vel kanskje en smakssak. Jeg digger HL, beste spillet jeg noen gang har spilt, så ikke tro jeg prøver å disse det ellerno Sant nok, men vi trenger vel ikke vente lenge før vi får en mod som legger til nye teksturer og modeller Uansett så skal jeg ha HL Source Lenke til kommentar
stengah Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Sant nok, men vi trenger vel ikke vente lenge før vi får en mod som legger til nye teksturer og modeller Uansett så skal jeg ha HL Source Ja, jeg har kjøpt sølv-pakken, så jeg får HL:source selv Tar jeg ikke feil har Valve selv sagt at dem regner med at modscenen kommer til å ta seg av shininga av HL:source, og det håper jeg noen gjør. Helst håper jeg noen gidder å lage brettene på nytt også, istedet for bare textures, siden det er jo ikke så alt for mange polygoner i de orginale brettene Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Grafikken er jo mye bedre.. Dersom du ikke syns dette er bedre så vet ikke jeg.. http://www.halflife2.net/forums/showthread...&threadid=34607 Bare fordi rommet har bedre lys (pga bedre lightning i source motoren) og vannet ser finere ut, synes jeg ikke det er MYE bedre. Ser litt bedre ut, men ikke mye bedre. Ikke i nærheten av så mye bedre dem har oppdatert CS:source i alle fall, hvor dem har oppdatert alt av modeller, brett-arkitektur og textures. Men det er vel kanskje en smakssak. Jeg digger HL, beste spillet jeg noen gang har spilt, så ikke tro jeg prøver å disse det ellerno Sant nok, men vi trenger vel ikke vente lenge før vi får en mod som legger til nye teksturer og modeller Uansett så skal jeg ha HL Source Dette er off topic, og egentlig ikke opp til meg og bestemme... Men noe jeg lurer på: Kan ikke du, (TCi) skifte bilde tilbake til Gordon? Det passer liksom litt bedre til deg, samt at du ser mye "klokere" ut med det, hvis du skjønner hva jeg mener. Dessuten så synes jeg det var kulere! DIE COMBINE BASTARDS! Av alle off topic innlegg jeg har lagt ut (det er mange!) så må nok dette være det meste off topic! Lenke til kommentar
likferd Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 er half life: source likt som vanlig half life bare med den geniale grafikken som er på hf 2? Mener du HL2 Half-Fife 2 høres ikke så fornuftig ut Lenke til kommentar
TCi Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 [iC,14/10/2004 : 19:20]Dette er off topic, og egentlig ikke opp til meg og bestemme...Men noe jeg lurer på: Kan ikke du, (TCi) skifte bilde tilbake til Gordon? Det passer liksom litt bedre til deg, samt at du ser mye "klokere" ut med det, hvis du skjønner hva jeg mener. Dessuten så synes jeg det var kulere! DIE COMBINE BASTARDS! Av alle off topic innlegg jeg har lagt ut (det er mange!) så må nok dette være det meste off topic! Hehe... Forstår deg godt. Vil nok forrandre den når tiden er inne (om du tar hintet ) Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 [iC,14/10/2004 : 19:20]Dette er off topic, og egentlig ikke opp til meg og bestemme...Men noe jeg lurer på: Kan ikke du, (TCi) skifte bilde tilbake til Gordon? Det passer liksom litt bedre til deg, samt at du ser mye "klokere" ut med det, hvis du skjønner hva jeg mener. Dessuten så synes jeg det var kulere! DIE COMBINE BASTARDS! Av alle off topic innlegg jeg har lagt ut (det er mange!) så må nok dette være det meste off topic! Hehe... Forstår deg godt. Vil nok forrandre den når tiden er inne (om du tar hintet ) Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 er half life: source likt som vanlig half life bare med den geniale grafikken som er på hf 2? Mener du HL2 Half-Fife 2 høres ikke så fornuftig ut hehe, hl2 ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå