wil Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) hver gang jeg installerer en eller anne service pack i Windows er det jo en mappe som lages. det er vel der de midlertidige filene lagres. nå har det seg imidlertig sånn at det er virus i den mappa. mappa har jeg funnet ut ligger på K:\System Volume Information når jeg skriver det i adress baren kommer jeg inni mappa og får sletta innholdet, men jeg finner den ikke når jeg står i K: partisjonen. der vises den ikke. kunne godt ha tenkt meg å sletta hele mappa ikke bare innholdet. noen som vet hvordan jeg får den fram? jeg har prøvd med å velge at den skal vise sjulte filer også. PS: det var vel egentlig ikke direkte virus, men Adware greier som lå der som Norotn kicka på. Endret 14. oktober 2004 av wil Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 har du også klikka av skjul beskytete operativsystem filer? funker hos meg med får ingen tilgang Lenke til kommentar
wil Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 fikk det til. sånn da fikk jeg fiksa problem. nå mangler det bare at Norton ikke finner noe mer bøll her. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 System Volume Information har ingenting med oppdateringene å gjøre. Det er der gjenopprettingspunktene lagres. For å være sikker på at virus i disse mappene slettes må du slå av systemgjenoppretting, slette alle gjenopprettingspunkter, restarte maskinen og deretter slå på systemgjenoppretting. Lenke til kommentar
nree Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Da jeg skreiv inn C:\System Volume Information kom det at "C:\System Volume Information er ikke tilgjengelig. Ingen tilgang." Da jeg tok over på Vis sjulte mapper og filer viste den mappen heller ikkje... Vil ikkje ha svar på dette... interiserer meg egentlig mitt opp i ræva... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå