eKoFiSK Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Skal sette opp server hjemme, så jeg trenger et veldig billig hovedkort og en cpu. Eneste kravet for hovedkortet er at det støtter sdram, og har mus/tastatur inngang Prossesor kan feks være en pentium 3... Noen som vet hvor jeg kan få tak i dette? (bor i moss, kan også kjøpe på nettet) Lenke til kommentar
krister461 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 sjekk diverse bruktmarkeder... garantert noen som har noe skvip liggende! Lenke til kommentar
Renshai Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har faktisk et Asus P2B-S liggende, med en PIII 500 og 512 Mb ram på som jeg hadde tenkt å legge ut for salg her.. Høres det interessant ut? Lenke til kommentar
Datanerd01 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Dette virker jo greit nok Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har faktisk et Asus P2B-S liggende, med en PIII 500 og 512 Mb ram på som jeg hadde tenkt å legge ut for salg her.. Høres det interessant ut? Spørs på prisen, er jo ikke lov med salg her så send meg en pm.. Trenger ikke ram da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå