tinsley Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei! Vurderer å kjøpe meg denne skjermen fra Sony: Sony SDM HS 15" Noen som har prøvd den og vet hvordan den er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+98712387 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 nei :p Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 nei :p Du trenger ikke svare på slike emner om du ikke har noe å bidra med. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 For å være stygg: Nei, og ikke har jeg lysst heller. Det er en 15-tommer med 30 ms responstid og ellers lite imonerende specs... På rent generelt grunnlag er det vanskelig å forsvare prisforskjellen ned til 15 tommer i forhold til hva du får 17-tommere for idag. Lenke til kommentar
tinsley Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Ok, da vet jeg at den ikke er noe særlig. Men for min del er det designet som går foran alt annet. Finnes sikkert mange skjermer som er mye bedre, men de ser da også ut som om de er laget i 1983... 17" i samme serie er vel en bra skjerm? Har ikke den en responstid på 15ms? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Hei! Vurderer å kjøpe meg denne skjermen fra Sony: Sony SDM HS 15" Noen som har prøvd den og vet hvordan den er? Kjøpte en slik i slutten av januar 2004. Den hadde blasse, dårlige og litt uskarpe bilder. Mitt eksemplar hadde en mørk ramme som var altfor blank og ga masse reflekser som var irriterende. Etter ca 3 uker returnerte jeg den og kjøpte en Samsung SyncMaster 173T. Det var en helt annen verden! Forskjellen var helt rå. Ergo: Anbefales absolutt ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå