Gå til innhold

GlobalWin CAK-II 38 kjøleribbe som ramsinks?

Anbefalte innlegg

Jeg lurte på å kjøpe meg ramsinks, men så kom jeg på at jeg har en GlobalWin CAK-II 38 CPU-kjøler liggende uten å bli brukt. Jeg lurte da på om noen av dere syns det kan være en god idé å dele opp kjøleribba og sette delene på skjermkortet?

gwcak238-03small.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-05-18 12:44, Corleone skrev:

Wow! Det blir fete greier. Får vi se bilder?

Jeg er på utkikke etter et akselratorkort til min trofaste Amiga 1200. Har du noe så mail meg!

Et gammel voodoo kort kanskje? En kamerat av meg kjører voodoo 2000 i sin amiga. Spille mpeg på en overklokket amiga er kult :smile: 40Mhz CPU...

Lenke til kommentar

Quote:

hce skrev (2002-05-19 10:35):

Et gammel voodoo kort kanskje? En kamerat av meg kjører voodoo 2000 i sin amiga. Spille mpeg på en overklokket amiga er kult :smile: 40Mhz CPU...

Da må en ha et step-down board med ekstra porter og stuff. Det er dyrt, og jeg er en fattig student :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-05-19 15:24, Corleone skrev:

Da må en ha et step-down board med ekstra porter og stuff. Det er dyrt, og jeg er en fattig student Jeg er dessuten på utkikk etter et akselratorkort, ikke skjermkort, men takk for omtanken

Hmmm... var helt sikker på at det stod grafikkakselrator der... Men det kan være eksamensboka som spøker med meg.

Da har jeg bare en link for deg... http://www.datakompaniet.no

De har det meste av Amiga utstyr, og hvis de ikke har det skaffer de! :smile:

[ Denne Melding var redigert av: hce på 2002-05-19 15:47 ]

Lenke til kommentar

Jeg vet om dem, og har tråla gjennom hele prislista flere ganger *sikle* Problemet mitt er at jeg er fattig student *gråte* Det er derfor at jeg håper noen der ute vil selge meg kortet sitt.

PS. Skolebøker er no dritt. Masse feil :/ Voodoo-kortene er skjermkort, men det jeg trenger er et kort med bedre prosessor og mere ram. Det at et skjermkort for pc og Mac kan brukes på en A1200 er fordi noen har skrevet tredjeparts-drivere. Det en i tillegg trenger er ei pci- eller agp port, og et kabinett en kan putte hk'et i. Tror ikke step-down board var rette navnet når jeg tenker etter, men det er i hvertfall et kort med ekstra porter som PCI, AGP, Zorro osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...