Gå til innhold

trenger hjelp med s video!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vis eg ikkje tar heilt feil, så trenge du ein ganske rå TV som kjøre S-video. Huske at eg prøvde det me et skjermkort for nogen å siden, og då fekk eg bare svart-hvit skjerm, og forstod i etterkant at eg trengte ein TV (eventuelt DVD-spelar) som tok inn S-video. Men vist du får farge, men bare dårlig oppløsning, så hadde eg gått inn på produsentens hjemmesia og leita litt på FAQ.

Lenke til kommentar

Nå må du huske på at en TV-skjerm er veldig mye dårligere oppløst enn en dataskjerm, og at vanlig desktop-bruk aldri vil bli særlig detaljert på en TV. Men hvis du mener at bildet er HELT elendig, kan det hende at det er noe feil med selve s-video-kabelen. Å kjøpe noe til 500,- er ikke nødvendig, en kabel til rundt en hundrings gjør samme nytten i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Nå må du huske på at en TV-skjerm er veldig mye dårligere oppløst enn en dataskjerm, og at vanlig desktop-bruk aldri vil bli særlig detaljert på en TV. Men hvis du mener at bildet er HELT elendig, kan det hende at det er noe feil med selve s-video-kabelen. Å kjøpe noe til 500,- er ikke nødvendig, en kabel til rundt en hundrings gjør samme nytten i denne sammenhengen.

ok.. men jeg har fiksa problemet! fikk program av en venn som jeg bruker.. :)

takk folkens!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...