dmx Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 hei! jeg kjøpte just en s video kabel og prøvde å koble den fra pc`n til tv`n men gdafikken blir så dårlig at jeg nesten ikke ser noe. noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 ingen som vet? Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har du geforce kort ? Lenke til kommentar
dmx Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 nope ati radeon.. Lenke til kommentar
Elvellon Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vis eg ikkje tar heilt feil, så trenge du ein ganske rå TV som kjøre S-video. Huske at eg prøvde det me et skjermkort for nogen å siden, og då fekk eg bare svart-hvit skjerm, og forstod i etterkant at eg trengte ein TV (eventuelt DVD-spelar) som tok inn S-video. Men vist du får farge, men bare dårlig oppløsning, så hadde eg gått inn på produsentens hjemmesia og leita litt på FAQ. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Min ATI funker perfekt mere eller mindre Plug and watch... skjekk kontakten på skjermkort, kontakten på kabel ol. kansje kjøpe en kortere ? (vis den er lang) eller kjøpe Monster 500.- ca skulle ikke vært mulig Lenke til kommentar
striky Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Nå må du huske på at en TV-skjerm er veldig mye dårligere oppløst enn en dataskjerm, og at vanlig desktop-bruk aldri vil bli særlig detaljert på en TV. Men hvis du mener at bildet er HELT elendig, kan det hende at det er noe feil med selve s-video-kabelen. Å kjøpe noe til 500,- er ikke nødvendig, en kabel til rundt en hundrings gjør samme nytten i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
dmx Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 Nå må du huske på at en TV-skjerm er veldig mye dårligere oppløst enn en dataskjerm, og at vanlig desktop-bruk aldri vil bli særlig detaljert på en TV. Men hvis du mener at bildet er HELT elendig, kan det hende at det er noe feil med selve s-video-kabelen. Å kjøpe noe til 500,- er ikke nødvendig, en kabel til rundt en hundrings gjør samme nytten i denne sammenhengen. ok.. men jeg har fiksa problemet! fikk program av en venn som jeg bruker.. takk folkens! Lenke til kommentar
Fatboy Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 kva heitte det programmet du fikk? Eg har også problem med eit radeonkort... Lenke til kommentar
dmx Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2004 kva heitte det programmet du fikk? Eg har også problem med eit radeonkort... UltraMon heter det.. vet ikke om det er gratis program fikk det av en venn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå