indahla Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Jeg har problemer med å sync'e en Nokia 6230 med Outlook 2003. Får feilmeldingen "kan ikke åpne Outlook". Jeg har forsøkt både å ha Outlook åpen og lukket, men kommer samme melding uansett. Jeg kobler til via infrarød. Noen som vet råd...? På forhånd takk! Løsning: - Avinstaller Office og PC Suite + alt annet som har med telefonen å gjøre - reboot - installer Office 2003 Norsk - reboot - installer PC Suite Norsk for Windows 2000/XP - reboot - slå på IR/Bluetooth (eller bruk kabel) og koble til telefon - start PC Suite Etter dette fungerer det som en drøm. Endret 30. desember 2004 av cerveza Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Husk at det er forskjell på Outlook, og Outlook express ! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Husk at det er forskjell på Outlook, og Outlook express ! Ja.. Og jeg bruker Outlook 2003. Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Når du klikker på sync ikonet, velger du egenskaper (tror jeg). Kryss av på Outlook 2003. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå