Seifenblase Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei hei! Jeg ville bare si at jeg er veldig glad for at jeg får ATI Radeon x800xt i dag! Er veeldig glad for det! Får det som erstatning da et tidligere kort ble kaputt (ødelagt). (Bare måtte få det ut...) Lenke til kommentar
Cs-mannen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hva var det forrige kortet? Lenke til kommentar
Seifenblase Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg hadde et ATI Radeon 9800XT. Forsåvidt et ASUS, med to vifter, og den ene spratt av, så jeg fikk et x800xt som retur pga. det var vanskelig å få tak i det gamle kortet. Nå har jeg sittet på GeForce 4 460MX med 64MB RAM som midlertidig erstatning... litt av en forandring må jeg si! Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 det må være en flott følelse, gratulerer Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Fikk du et kort som er verdt dobbelt så mye i retur?! Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hei hei! Jeg ville bare si at jeg er veldig glad for at jeg får ATI Radeon x800xt i dag! Er veeldig glad for det! Får det som erstatning da et tidligere kort ble kaputt (ødelagt). (Bare måtte få det ut...) Sweet. Gratulerer så mye med nytt kort *misunnelig* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå