eborvik Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vurderer å skaffe meg bærbar PC. Problemet er at jeg ikke kan ta på meg en stor investering nå, så jeg vurderer å kjøpe på avbetaling/kreditt. Finnes det noen nettbutikker der man kan få avbetaling uten å ha fast inntekt? Prøvde en, men der fikk jeg avslag. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har du ikke råd til å kjøpe den kontakt nå så ikke kjøp den i det hele tatt, vent til du har råd. Seriøst, det er for dumt å betale de syke prisene, mafiarente. Så l'easy solgte PS2, du ender opp med å betale over 7k for den. Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Vurderer å skaffe meg bærbar PC. Problemet er at jeg ikke kan ta på meg en stor investering nå, så jeg vurderer å kjøpe på avbetaling/kreditt. Finnes det noen nettbutikker der man kan få avbetaling uten å ha fast inntekt? Prøvde en, men der fikk jeg avslag. Uten fast inntekt får du INGENTING. Hvor gammel er du forresten ? Lenke til kommentar
eborvik Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Uten fast inntekt får du INGENTING. Hvor gammel er du forresten ? Jeg er 19. Er for tiden i militæret, får da tjenestetillegg og jobber litt i tillegg til det. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 hehe du må være 21+ for å få kreditt pluss at du må hatt en full jobb, eller kan dokumentere at du har full jobb fast en stund fram over. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Du må ikke være over 21, men du må ha en historikk for inntekt (dvs et par selvangivelser med grei inntekt) eller formue, og det får man ikke før etter noen år. Seff, formue er jo noe man kan ha fra man er bitteliten, men da har man jo råd... [Edit: Skriveleif] Endret 18. oktober 2004 av KriB Lenke til kommentar
NitroViking Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Du kan få låne kr 20.000,- av meg til 18.95% rente over en periode på 24 mnd. det blir kr 1.095,-/mnd. Etableringsgebyr er kr 1.000,- (trekkes fra lånebeløpet) og termingebyr kr 80,- Effektiv rente blir bare 37,04% og du vil totalt ha tilbakebetalt kr 26.280,- Fra spøk til alvor - skygg unna forbrukslån, og se på det som en fordel at du ikke kvalifiserer til å få det i det hele tatt....du blir bare flådd. I tillegg er det også negativt å ha mye forbruksgjeld den dagen du skal i banken får å låne til bolig. Lenke til kommentar
eborvik Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2004 OK. Ut fra rådene jeg har fått, blir jeg nok sannsynligvis å ikke satse på avbetaling... :!: Lenke til kommentar
bujk Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Expert har vel en sånn ordning, "kjøp nå betal om 4 mnd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå