WebKnight Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Denne ser ut til å være en PSU etter min smak - stillegående og kraftig! Har lest noen reviews av denne PSU'en og den scorer jo meget bra, men er den å få kjøpt i Norge og har noen av dere erfaringer med denne ? Ser den kan kjøpes fra DANMARK - Hvordan blir det med toll etc. ? REVIEW hos hardware-test.dk Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Oi, det virker digg! 1-2 dB! Kanskje det er den jeg har lett etter... Virker perfekt! Erfaringer hadde vært meget kjekt. Uansett, takker som opplyste om dennes eksistens! Edit: Ingen toll innenfor Norden. Endret 14. oktober 2004 av Sasuke-kun Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Netconnection har dette power'et til 895,- LINK TIL PRODUKTET Så da gjenstår det bare å høre om noen har erfaringer EDIT : leif Endret 14. oktober 2004 av WebKnight Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Bestill heller fra den danske webshop-en, 730,- elnos, i norske kroner. De sender til Norge. Tror ikke portoen vil bli spesielt høy. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 18. oktober 2004 Del Skrevet 18. oktober 2004 Ok, jeg har bestilt den nå. Fra den danske webshoppen. Kan komme med erfaringer når jeg har fått den. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 1. november 2004 Forfatter Del Skrevet 1. november 2004 Jeg endte opp med 400W versjonen da jeg sliter litt med dårlig råd om dagen, men den fungerer som bare det hos meg. Nå er maskinen min så godt som lydløs, det kommer kun en meeeget lav summing fra PSU'en og CPU og GPU er vannavkjølt med Reserator. Så nå er det en fryd og sitte ved PC'en. Lenke til kommentar
Skello Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=316003 her har dykk i så fall ein test gjort av ein bruker her på forumet. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 3. november 2004 Del Skrevet 3. november 2004 Jeg får min på mandag, mest sannsynlig. Skal skrive litt om den selv når jeg har fått testet den skikkelig. Lenke til kommentar
durabit Skrevet 8. november 2004 Del Skrevet 8. november 2004 Oi, det virker digg! 1-2 dB! Kanskje det er den jeg har lett etter... Virker perfekt!Erfaringer hadde vært meget kjekt. Uansett, takker som opplyste om dennes eksistens! Edit: Ingen toll innenfor Norden. En leverandør som oppgir støy til <1 dB er det grunn til å tvile på. Det er rett og slett ren sprøyt. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Nå sitter jeg her med PSU-en, og jeg sier bare: O fryd!! Jeg hører den omtrent ikke. Men nå er jeg mye mer oppmerksom på støy fra HD. En S-ATA fra Seagate hadde gjort seg nå. Skrur jeg av viftene på radiatoren blir det helt stille, bortsett fra en svak susing og en stadig mer irriterende, konstant hvinelyd fra HD (IBM Deskstar 180GXP). Viften går på ca. 1075 RMP i gjennomsnitt, og det "høres". På tide med støydempingsmatter, tenker jeg... Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Det sto 1-2 db over BAKGRUNDSTØY. Så det blir sån ca 17-25db i virkeligheten Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 9. november 2004 Forfatter Del Skrevet 9. november 2004 1-2 db over bakgrunnstøy er jo ikke så lett og bli klok på da, men hos meg så bråker skjermen! min mer enn PC'en for øyeblikket (har en 17" CRT). Jeg må legge øret inntil kabinettet for å registrere summeingen fra PSU'en. Har vannkjøling på resten av systemet. Hvis du har det 100% stille i rommet så vil man nok kunne registrere dette poweret om man sitter i nærheten av PC'en, men jeg tror nok lydnivået på denne vil være godt nok for de aller fleste. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 9. november 2004 Del Skrevet 9. november 2004 Netconnection har oppgitt støynivået til 12 dB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå