Archeron Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Driver og ringer Trondheim rundt idag på leiting etter en N6260. Fant til slutt en Expert-butikk som hadde fått den inn, men kun i Silver. Kall meg gjerne kresen, men jeg har fått det for meg at den sorte er finere og kunne tenkt meg en sånn en. Hvorfor får butikkene bare en fargetype av telefonen, og hvor lang tid vil det eventuelt ta før den sorte kommer i butikken? Dette er jo diskriminering av hud(/deksel)farge! Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Søk litt på forumet. Det er noen poster om sort nokia 6260. Lenke til kommentar
Archeron Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 fant det, og leste det, men det ga ikke akkurat svar på noe. "Jeg syntes den sorte er tøffere" og "Den er bedre enn en SX-1" ga meg ikke akkurat så mye... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 De bestemmer nok hvilken de vil ta inn og etter hva som er tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå