sony ericssons Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) de suger vilt jeg hater dem de er noen forbanna rashøl jeg spyr nesten av dem jeg tipper de lurer folk for å få penger jeg kjøpte en mob der og jeg hadede prob med den to ganger men fikke ikke penge ne igen for noen forbanna rashøl Endret 14. oktober 2004 av sony ericssons Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 for det første: skriv tydelig og hva er vitsen med de stygge orda? for det andre: skjønte ikke stort av hva du mente.. for det tredje: du har 30 dagers full returrett på det du kjøper! Lenke til kommentar
kjhanken Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Er det ikke den tredje gangen? Men oppførte du deg slik på Japan Photo som på innlegget ditt, er det ikke rart at utfallet ble som det ble. Lenke til kommentar
sony ericssons Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 nei jeg opførte meg ikke sånn jeg prøvde og være høflig men de sa at je gmåtte vente og se på min neste telefon om den virket men da sier de vel også det samme kom nettop hjem forbanna men jeg har roet meg litt nå unsjuld de stygge orda men hvar bare så sint Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 ah.. forstod det litt bedre nå! dataer og mobiler er det ikke bytterett på sånn som andre ting. for når du har brukt den kan du ha forårsaket noe gærent, sier ikke at du har gjort det, men de må sende den inn før de vet hva feilen kommer av. etter 3. feil med den kan du få en lik telefon eller en til samme pris. du har krav på lånetelefon hvis den blir urimelig lenge borte. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 1. Skriv normal norsk. "mober" er ikke et ord jeg kjenner til, og "prob" tror jeg heller ikke er et normalt norsk skriftlig ord. 2. Forsøk å være seriøs når du legger fram en klage. 3. Les gjennom innlegget ditt før du poster, på denne måten får du fjernet en del unødvendige feil som "hadede". 4. Tegnsetting og stor bokstav i starten av setninger er en fin ting. 5. Det å kalle noen for noen "forbanna rashøl" legger ikke opp til noen konstruktiv diskusjon Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg