robaamo Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei... Vet ikke om dette er rette plassen på forumet, men fant ingen andre plasser som passet bedre. Det jeg lurer på er om det er mulig å få @msn.com mail inn i outlook? Dette må da være mulig..? Lurer også litt på om det er mulig å bruke gmail eller lignende i msn messenger? Mvh Rob Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Lurer også litt på om det er mulig å bruke gmail eller lignende i msn messenger? Mvh Rob MSN i Outlook har jeg ingen snøring på om funker eller ikke. Går i allefall fint å bruke enter.vg sin mail i messenger, så jeg kan ikke se noe problem med å bruke GMail. Lenke til kommentar
KriB Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Ikke noe problem å bruke gmail i messenger, men du viul nok ikke få popup når du mottar mail, slik som med hotmail. Når det gjelder msn.com i outlook er det bare å kjøre Legg til - Ny e-post konto og legg info for msn-kontoen din. Når du kommer til spørsmålet om server velger du html-server istedenfor POP og kjører videre med passord fra msn-kontoen din. Voila! [Edit:Mulig det er http-server det heter som nevnes rett under her] Endret 14. oktober 2004 av KriB Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det er mulig å legge inn HTTP basert e-post i Outlook 2003 i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå