Gå til innhold

Beste bærbare PC under 15 000

Magic004

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grunnen til at jeg anbefaler folk å kjøpe Whitebox maskin er fordi maskinene rett og slett er bedre...

Hmm...synes den er litt tynn...men OK, jeg tror at du ikke jobber for de!;)

Men, poenget mitt er at whitebox maskinene er nettopp det: white box maskiner! Dvs. at det ikke er whitebox som produserer de, de bestiller bare ferdige maskiner, og hiver inn litt forskjellige standard-enheter...

Whitebox CL1557 er samme som Netshop Notebook 1557G og Tundra 1557K...

Whitebox CL56 er samme som MultiNote CL56 og Compal CL56...

jeg kan sikkert finner eksempler på de andre maskinene også...

om whitebox vinner tester, men får trekk for pris, så kan man jo stort sett finne samme maskinen billigere et annet sted...f.eks. så vil 1557-maskinen fra netshop koste det samme hos psdata, men dessverre 1300,- mer fra whitebox selv om det er samme maskinen! Og erfaringer posted i forumet ang. support taler i favør netshop såvidt jeg har fått med meg ihvertfall...

det er flott at du har fått god service fra whitebox...selv er jeg ikke helt overbevist etter å ha lest forskjellige diskusjoner rundtom på forumet...

vh

krister

Lenke til kommentar
Pass deg odex, du kommer garantert til å bli flamet.

Edit: Les f. eks. denne tråden.

warning: off-topic-post!

Om du føler deg urettferdig behandlet i en annen tråd så er det bare å bruke "report"-knappen!

selv så prøver jeg å argumentere saklig...apoxdigital påpeker bare det samme som meg: at det er mange som er missfornøyd med whitebox sin support...i tillegg kommer han riktignok med en litt usmakelig kommentar, men selv odex har selvironi nok til å se at de siste innleggene hans gir et visst inntrykk. :)

vh

krister

Lenke til kommentar
krister461, se mitt siste innlegg i denne tråden: http://forum.gamer.no/index.php?s=&act=ST&f=72&t=312296&st=0

...

Fra annen tråd:

Det er det jeg også mener, som du sier, utgangspunktet er det samme, sluttresultatet er ikke. Alle gjør sin greie med maskinen for å tjene mer penger, jo billigere maskinen har blitt, jo dårligere har den blitt. Ofte er det slik.

Synes dessverre at den også er altfor tynn!

Det at netshop og psdata sin maskin er billigere enn whitebox sin betyr ikke at maskinen har blitt dårligere!

har du noe som helst som backer opp den påstanden? ytelses eller stabilitetstester kanskje? eller er det bare en teori du har diktet opp?

vh

krister

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...