Gå til innhold

Piratversjon av Halo 2 på nettet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke ønsk sykdommer på andre, siden det er veldig slemt, og fører til advarsel

Hva mener du egentlig?

"Jeg finner dette innlegget meget støtende, det stigmatiserer en gruppe pasienter som har en livstruende sykdom. Å gi utrykk for at noen burde få denne sykdommen, eller å dø, er noe dette forumet burde være foruten."

Dette skrev nån til en moderator, og skaffet meg en advarsel, grunnet det jeg skrev på første side. tt

Lenke til kommentar

Det einaste Bungie og MS taper på er i land der piratkopiering er stort og folk selger piratkopierte spel som orginale.

Dette fører lett til frustrasjon for på kunden og utgiver. Men uansett, det er absolutt ikkje nødvendig med release dates. Det er tull i lange baner.

Etterkvart som verda blei meir avansert så vil det bli kortare release dates og til slutt fjernas.

Valve hadde relativt kort release date på CS Source, og eg kjenner ikkje ein som har valgt å få tak i det på den ulovlege måten.

Lenke til kommentar
"Jeg finner dette innlegget meget støtende, det stigmatiserer en gruppe pasienter som har en livstruende sykdom. Å gi utrykk for at noen burde få denne sykdommen, eller å dø, er noe dette forumet burde være foruten."

Dette skrev nån til en moderator, og skaffet meg en advarsel, grunnet det jeg skrev på første side. tt

Vi diskuterer ikke slike ting i en tråd som handler om noe helt annet, og jeg siterte kun en annen brukers rapportering av innlegget.

Lenke til kommentar

men de taper vel minimalt med penger iom at du må ha chippa xbox og det er vel ikke mange som har det iforhold til alle med original xbox..

nå er det kommet en ny pirat versjon av halo2.. men nå er det ordenlit engelsk versjon.. hadde jeg hatt xbox vet jeg hva jeg hadde gjort nå :dribble::dribble:

Endret av 2mass
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...