Bloody Mess Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 (endret) Ikke ønsk sykdommer på andre, siden det er veldig slemt, og fører til advarsel Hva mener du egentlig? Endret 15. oktober 2004 av odex Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Ikke ønsk sykdommer på andre, siden det er veldig slemt, og fører til advarsel Hva mener du egentlig? "Jeg finner dette innlegget meget støtende, det stigmatiserer en gruppe pasienter som har en livstruende sykdom. Å gi utrykk for at noen burde få denne sykdommen, eller å dø, er noe dette forumet burde være foruten." Dette skrev nån til en moderator, og skaffet meg en advarsel, grunnet det jeg skrev på første side. tt Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Åja, så ikke det. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Er lovlig å laste ned piratkopier i Norge, enten de er ute i butikken eller ikke, hehe. Dette gjelder også musikk og film. Nei. Musikk og film er lov, ikke programvare. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 I stand corrected. Sikker? Hundre prosent? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Det einaste Bungie og MS taper på er i land der piratkopiering er stort og folk selger piratkopierte spel som orginale. Dette fører lett til frustrasjon for på kunden og utgiver. Men uansett, det er absolutt ikkje nødvendig med release dates. Det er tull i lange baner. Etterkvart som verda blei meir avansert så vil det bli kortare release dates og til slutt fjernas. Valve hadde relativt kort release date på CS Source, og eg kjenner ikkje ein som har valgt å få tak i det på den ulovlege måten. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 I stand corrected. Sikker? Hundre prosent? Jauv, det har vært oppe såpass mange ganger at jeg husker det ganske klart. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 "Jeg finner dette innlegget meget støtende, det stigmatiserer en gruppe pasienter som har en livstruende sykdom. Å gi utrykk for at noen burde få denne sykdommen, eller å dø, er noe dette forumet burde være foruten." Dette skrev nån til en moderator, og skaffet meg en advarsel, grunnet det jeg skrev på første side. tt Vi diskuterer ikke slike ting i en tråd som handler om noe helt annet, og jeg siterte kun en annen brukers rapportering av innlegget. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 håper ingen synker så dybt som å benytte seg av dette.. Har selv forhånds bestilit halo 2 extended for en stund siden... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 kommer halo2 på data i nærmeste fremtid? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 kommer halo2 på data i nærmeste fremtid? det er vel ikkje bekrefta om det skal kome på data i heile tatt, så vist det kjem blir det nok ei stund til. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 I stand corrected. Sikker? Hundre prosent? Jauv, det har vært oppe såpass mange ganger at jeg husker det ganske klart. Ok, da skal jeg huske på det til en annen gang, film og musikk, ikke spill Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 (endret) men de taper vel minimalt med penger iom at du må ha chippa xbox og det er vel ikke mange som har det iforhold til alle med original xbox.. nå er det kommet en ny pirat versjon av halo2.. men nå er det ordenlit engelsk versjon.. hadde jeg hatt xbox vet jeg hva jeg hadde gjort nå Endret 4. november 2004 av 2mass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg