HWE Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Releasen er nuka pga fransk tale med engelsk undertekst. Venter uansett på pc versjonen selv om det kan ta sin tid. Foretrekker Halo på pc fremfor xbox. Endret 14. oktober 2004 av hwe Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Åh, slutt å grin a. Dette skjer jo med de fleste spill, hvorfor skulle Halo 2 være ett unntak? Jeg føler såklart med alle som står bak spillet, men jeg nekter å tro at dette kommer som en kjempestor overraskelse på noen. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Dessuten så er dei fleste utviklere vell bare sjeleglad for det som har skjedd, er bare publishere som blir sure Har du noen begrunnelse for den sterke påstanden? uhm, vell. Svært få utviklerar er glad i publisherane, men er uansett avhengig av dei. Men teamet som har laga spelet er meir interessert i tilbakemeldinger og søker vell villt rundt på nettet nå etter kva folk synes om spelet. Er veldig stor holdnings forskjell mellom utviklere og utgivere. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Åh, slutt å grin a. Dette skjer jo med de fleste spill, hvorfor skulle Halo 2 være ett unntak? ein ting er jo at eit spel vert tilgjengeleg på dei mørkare delane av internett etter at det har komt ut, men når det kjem på internett 1 månad før det offisielt vert gitt ut så er det jo ekstra synd. Lenke til kommentar
Kikkass Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg tror ikke det kommer en pc versjon av halo 2.. Tror de ga ut halo på pc bare for og lokke folk over på xbox når Halo 2 kom. bare en tanke.. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 ein ting er jo at eit spel vert tilgjengeleg på dei mørkare delane av internett etter at det har komt ut, men når det kjem på internett 1 månad før det offisielt vert gitt ut så er det jo ekstra synd. Ta det med ro....de tar en Half life vri på det. Nå utsettes det i over 1 år pga lekkasjer.... jadda muahahahaha Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 seriøst en fyr jeg kjenner har det spillet sender mail til mircrosoft og gir ut ipen hans og addresa han s hehe kanskje litt slemt? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Vi nevner ikke med et ord hvor du kan skaffe tilveie denne versjonen. Hvis folk velger å laste ned Halo 2 på bakgrunn av dagens nyhetsartikkel, så kan ærlig talt ikke Gamer.no klandres for det. Vi må vel kunne forvente at leserene er litt ansvarsbevisste i sine handlinger? Gamer.no kan helt klart ikke klandres for det, nei... Hadde ikke dere kjørt artikkelen hadde en bruker postet om det i forumet alikevel, dere opplyste kanskje potensielle "nedlastere" om at det var å finne på nett nå, men disse ville funnet ut av det før eller siden likevel. Men, det er naivt å tro at alle leserne her har så stor ansvarsfølelse at de ikke kommer til å laste ned spillet Endret 14. oktober 2004 av odex Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Men teamet som har laga spelet er meir interessert i tilbakemeldinger og søker vell villt rundt på nettet nå etter kva folk synes om spelet. Ja tilbakemeldinger om spillet betaler jo regningene og gjør opp gjelden firmaet har satt seg i under utviklingen for å ha penger til lønn og løpende utgifter. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Dessuten så er dei fleste utviklere vell bare sjeleglad for det som har skjedd, er bare publishere som blir sure Har du noen begrunnelse for den sterke påstanden? uhm, vell. Svært få utviklerar er glad i publisherane, men er uansett avhengig av dei. Men teamet som har laga spelet er meir interessert i tilbakemeldinger og søker vell villt rundt på nettet nå etter kva folk synes om spelet. Er veldig stor holdnings forskjell mellom utviklere og utgivere. Det kan så være men tjener ikke utviklerene også mer hvis spillet selger bra? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg tror ikke det kommer en pc versjon av halo 2..Tror de ga ut halo på pc bare for og lokke folk over på xbox når Halo 2 kom. bare en tanke.. Jeg har ikke hørt hva noen offisielle planer er med Halo 2 på PC, men prøv deg med enkel logikk: 1 Microsoft har lagd Halo 2 2 Microsoft vil ha masse penger 3 Microsoft har et par-tre datamaskiner rundt om i verden med Windows på, og hvor det kanskje sitter en liten gamer og rister etter å få spille Halo 2. 4 Microsoft gir ut Halo 2 til PC. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Men teamet som har laga spelet er meir interessert i tilbakemeldinger og søker vell villt rundt på nettet nå etter kva folk synes om spelet. Ja tilbakemeldinger om spillet betaler jo regningene og gjør opp gjelden firmaet har satt seg i under utviklingen for å ha penger til lønn og løpende utgifter. du skulle bare ha visst, svært få utviklerer lager spel med tanke på å tjene store penger Piratkopiering har alltid eksistert, dei taper neppe noko mindre enn det dei ellers ville ha gjort Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Men teamet som har laga spelet er meir interessert i tilbakemeldinger og søker vell villt rundt på nettet nå etter kva folk synes om spelet. Ja tilbakemeldinger om spillet betaler jo regningene og gjør opp gjelden firmaet har satt seg i under utviklingen for å ha penger til lønn og løpende utgifter. du skulle bare ha visst, svært få utviklerer lager spel med tanke på å tjene store penger Piratkopiering har alltid eksistert, dei taper neppe noko mindre enn det dei ellers ville ha gjort Ja, du har jo god bakgrunn til å estimere de hypotetiske kalkylene. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Men teamet som har laga spelet er meir interessert i tilbakemeldinger og søker vell villt rundt på nettet nå etter kva folk synes om spelet. Ja tilbakemeldinger om spillet betaler jo regningene og gjør opp gjelden firmaet har satt seg i under utviklingen for å ha penger til lønn og løpende utgifter. du skulle bare ha visst, svært få utviklerer lager spel med tanke på å tjene store penger Piratkopiering har alltid eksistert, dei taper neppe noko mindre enn det dei ellers ville ha gjort Nuvel... regner nok med at det er en del som er i gamet for å tjene penger da... men slippes et spill illegalt 1 mnd før release vil det nok føre med til at flere laster det ned ulovlig enn hvis det ble lagt på nettet etter releasen Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Spillutviklere flest er nok i gamet for at de digger å lage spill, men det er ikke akkurat vanskelig å skjønne at de blir pissed når et spill blir leaked en måned før release, ikke faen om du finner utviklere som er glade for dette. Vel, utenom siDDIs da, hadde han vært utvikler hadde han bare vært glad og letta over at spillet blei leaked og at folk nå laster det ned gratis, han hadde jublet han, men, men, folk er forskjellig. Lenke til kommentar
Marvel Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Off-topic: Noen som vet når Halo 2 kommer til PC? Og om det blir like rævva porta som Halo? Vet ikke når det kommer til PC, men synes ikke den forrige porten var spesielt dårlig, (etter det jeg husker..). Det var vel bare det at spillet ikke helt innfridde på PC plattformen pga. større konkurranse i FPS sjangeren og havnet dermed som et middelmådig spill. Hadde de prestert og porte det som virkelig gjaldt, coop-mode, så tror jeg at det kunne blitt mer populært. Irriterer meg over det den dag idag Endret 14. oktober 2004 av teutonic Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Releasen er nuka pga fransk tale med engelsk undertekst. Venter uansett på pc versjonen selv om det kan ta sin tid. Foretrekker Halo på pc fremfor xbox. hva betyr nuka ?? Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Dårlig release, følger ikke de offisielle scene regla. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har ikke Xbox, men anyways... *60% ferdig* Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. oktober 2004 Del Skrevet 15. oktober 2004 Jeg har ikke Xbox, men anyways... *60% ferdig* Smart å si på ett forum der ALLE kan se at du laster ned piratvare. Også de du aller helst ikke vil skal se at du laster ned warez. IP adressen avslører hvem du er og hvor du bor vet du Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg