hans A Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har en siemens c65 som er låst til telenor i 12 mnd. Jeg fant ut at min FW12 hadde en eldre dato enn den som lå på siemens sin webside. Og prøvde å oppdatere FW. Men det viser seg at datoen fortsatt er den samme. Den ene datoen var i juli og den andre i august. Er det slik at man får problem med oppdatering av FW når mobilen er låst til f.eks telenor? Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Du har 2 datoer som jeg kan se, den ene er "P.-Date" som er produktdato, den andre er en dato i "FFS-Version". Begge minne er også før datoen når FW12 ble lagt ut. Det skal ikke være noe problem å oppdatere FW når mobilen er låst skulle jeg tro? Det kan jo alltids hende at SIM låsen blir overskrevet under en FW oppdatering.... Ich weiss nicht... Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Telefonene ble vel produsert med den nye softwaren før den ble offisielt lansert på nettet da. Ikke værre enn det. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Info om SIM-lås, imei, instillinger etc. er lagret i et annet område, som ikke berøres når du endrer firmwaren. Det er med andre ord helt irrrelevant at telefonen din er låst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå