lenny^^ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Kva syns dykk om bilete mitt ? Sjøl var eg veldig fornøyd, spesielt med det lyspartiet oppe i venstre hjørna og frekvensane er redigerte i photoshop og eg håpar dåke kan gi nokon gode kritikkar til meg Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 for ein fin vegg asso....aldri sett eit så bra bildete i heila mitt liv....da vekker oppsikt... Lenke til kommentar
Saugen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Eg tykkte det var nydeleg, slik skal moderne kunst framstå i dag!!!!! Godt jobba Lenny^^!! Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 du tykkte vell da saugen Lenke til kommentar
Saugen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 ja faktisk shitkaka! Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Et par opplagte ting: - Veldig uskarpt - Lysbryteren er altfor langt oppe til venstre Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Regner med dette er en spøk.. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det så fint ut helt til jeg åpnet bildet! Det er for uskarpt! Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Regner med dette er en spøk.. Spøk nei... Syns dette var eit veldig fint bilete eg. Men eg la det jo ut for å høyra dåkas meiningar. Så.. Lenke til kommentar
Shitkaka Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Regner med dette er en spøk.. koffor skal da ver ein spøk.....kanskje han bare ikkje har verdens beste kamera...har du tenkt på da? ditta er ikkje for å kritisera deg :!: Lenke til kommentar
tomviktor Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hmm, virker som om dette er en spøk. De har jo samme dialekten de første som kommenterte bildet! Dårlig lyssetting, ute av fokus, kjedelig komp.... Dårlig bilde! Lenke til kommentar
Saugen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 greit at nokon kanskje er litt kritiske, det er jo det som får verdan til å gå... men d va litt uskarpt ja Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hmm, virker som om dette er en spøk. De har jo samme dialekten de første som kommenterte bildet! Dårlig lyssetting, ute av fokus, kjedelig komp.... Dårlig bilde! Det er ein del folk på vestlandet.... Eg kjenner ikkje Saugen og eg kjenner ikkje Shitkaka. Lenke til kommentar
Fiesta^^ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 dette va faen mg d styggaste bilde eg har sett nåken gang. ei apa kunne jo klart å tatt ett bedre bilde enn d dr. terningkast for dette bilde=-6. DVS. Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hmm, virker som om dette er en spøk. De har jo samme dialekten de første som kommenterte bildet! Dårlig lyssetting, ute av fokus, kjedelig komp.... Dårlig bilde! Det er ein del folk på vestlandet.... Eg kjenner ikkje Saugen og eg kjenner ikkje Shitkaka. haha, kjenner ikkje shitkaka seier du. Lenny går i same klasse som shitkaka, og eg kjenner begge 2. Men da var eit veldig spenande bilde Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Regner med dette er en spøk.. koffor skal da ver ein spøk.....kanskje han bare ikkje har verdens beste kamera...har du tenkt på da? ditta er ikkje for å kritisera deg :!: Det har nok ikke noe med kameraet å gjøre - et hvilket som helst kamera (nesten uten unntak) vil klare å ta et forholdsvis skarpt bilde av en murvegg.. Her var "motivet" ute av fokus, men hovedproblemet var nok at motivet manglet. Skulle gjerne visst hva "målet" med bildet var - hva er det som skal framheves og tiltrekke øyets oppmerksomhet? Hvis fotografen har gjort sitt beste kan jeg anbefale en bok eller et kurs om fotografering. Ikke misforstå, jeg vil ikke henge ut noen, alle har jo vært nybegynner en eller annen gang og det er helt greit. Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 haha, kjenner ikkje shitkaka seier du. Lenny går i same klasse som shitkaka, og eg kjenner begge 2. Men da var eit veldig spenande bilde Kjenner eg Shitkaka ? Hmm.. No veit du noko som eg ikkje veit! Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Regner med dette er en spøk.. koffor skal da ver ein spøk.....kanskje han bare ikkje har verdens beste kamera...har du tenkt på da? ditta er ikkje for å kritisera deg :!: Det har nok ikke noe med kameraet å gjøre - et hvilket som helst kamera (nesten uten unntak) vil klare å ta et forholdsvis skarpt bilde av en murvegg.. Her var "motivet" ute av fokus, men hovedproblemet var nok at motivet manglet. Skulle gjerne visst hva "målet" med bildet var - hva er det som skal framheves og tiltrekke øyets oppmerksomhet? Hvis fotografen har gjort sitt beste kan jeg anbefale en bok eller et kurs om fotografering. Ikke misforstå, jeg vil ikke henge ut noen, alle har jo vært nybegynner en eller annen gang og det er helt greit. Jo, tenkte eg skulle gå på eit slikt kurs ein gong, men eg veit ikkje kor ofte det er her så eg bur.. Lenke til kommentar
mygve^ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) slutta og tulla no lenny^. back to topic. ubrukli Endret 14. oktober 2004 av mygve^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg