starwars Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 JEG SKAL FORMATERE HARDISKEN OG VIL TA VARE PÅ MAILEN I OUTLOOKEN ER DET EN ENKEL MÅTE OG GJØRE DETTE PÅ NOEN SOM VET HVA MAPPE MAILEN LIGGER I SÅ JEG BARE KAN FLYTTE OG LEGGE TILBAKE NÅR JEG HAR FORMATERT.. SKULLE OGSÅ HATT INTERNETT EXPLORER PÅ HARDISK NOEN SOM VET HVOR DENNE LIGGER FULLVERJON SÅ JEG SLIPPER OG LASTE NED OPPDATERINGER VER GANG JEG INSTALLERER XP PÅ NYTT JEG TENKER PÅ 6.0 MED SP1 Å FORHÅND TAKK Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 I Outlook kan du velge å eksportere all mail. Da vil du ha muligheten til å velge hvor du vil at filen med de eksporterte mailene ligger, så det er lett å ta backup av den. I tillegg er det enklere å importere når du har reinstallert. Du kan laste ned IE 6.0 fra Microsoft sine sider, mulig det er en versjon med sp 1 innebygd der også. Hvis du laster den ned en gang, så kan du bruke denne neste gang også. Patche må du gjøre i alle tilfelle, men du slipper å ta de tunge nedlastingene hver gang. - Og så kan du prøve å skru av Caps lock neste gang. Kirikiri Lenke til kommentar
starwars Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Har prøvd og lete etter ie 6.0 men finner ikke fullversjon bare en fil på 478 kb jeg vil ha heile filen den er på 70 mb Lenke til kommentar
nibly Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 1. Først laster du ned IE 6 SP1 til f.eks. "C:\TEMP\ " 2. Så åpner du "Start->Run..." 3. Der skriver du inn: "C:\TEMP\IE6SETUP.EXE" /C:"IE6WZD.EXE /D /S:""#E" 4. Nå må du svare på et par enkler spørsmål, deretter begynner den å laste ned en offline kopi. For å skaffe deg lokale-kopier av lignende ting som sp/hotfix, kan du besøke denne siden: http://windowsupdate.microsoft.com/catalog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå