asad Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvor i group policy gjør man dette?Så en guide på itpro en gang, men husker det ikke nå. Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 er det ingen som har peiling? Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Hvorfor skal du slette dette? har du vert inne på noen "ulovlige" sider Neida! søk? Er dette for og slette log eller den lista som ligger i adressefeltet? (Hadde vert greit med den siste der!!! ) Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 altså, jeg mener lista i adressefeltet . husker jeg har gjort det før... Lenke til kommentar
wil Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 enkleste er å slette loggen. egenskaper for Internet Explore og der finner du loggen din. der trykker du delete eller noe sånt. med det samme kan du også slette cookiesen også. Lenke til kommentar
nree Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 enkleste er å slette loggen. egenskaper for Internet Explore og der finner du loggen din. der trykker du delete eller noe sånt. med det samme kan du også slette cookiesen også. takk Lenke til kommentar
asad Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2004 det er ikke snakk om å slette hele loggen, men kun èn, og bare en side Rart at flere ikke vet hvordan man gjør det... kan tenke meg at forumets brukere er innom litt av hvert. hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå