Stian_ Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 noen av bakgrunnene i min tabell er flyttet 1px for mye til venstre og jeg vet ikke hva som er feil. Jeg tror det har noe med margin og gjøre, men fikser det rett og slett ikke. Her er noen bilder av feilen: de to kurvene på høyre og venstre side skal være like høye. høyre bakgrunnsbilde har altså overlappet det venstre bakgrunnsbilde med 1px og jeg vet ikke hvordan jeg skal fikse det. her er xhtml xhtml filen og her er css filen. takker for all fremtidige respons. Lenke til kommentar
gnab Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har vært borti det samme, som jeg den gang rettet på ved å bruke background-position. td.MAINTOPP { ... background-position: 0px 1px; } Denne koden skal justere bakgrunnsbildet 0px vertikalt og 1px horisontalt; hvor 1px blir til høyre, og -1px ville blitt til venstre. I mitt tilfelle var dette problemet avhengig av hvilken nettleser du viste siden i, og du kan selv gjette hvilken nettleser.. Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 jeg bruker mozilla, men testa den i IE - samme prob. takker, skal prøve. Lenke til kommentar
Stian_ Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 fant feilen, det var bare å sette inn cellpadding="0" cellspacing="0" i table tag. takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå