Christian86 Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 hadde samme problem med at jeg ble disconnected. Jeg ringte Telenor og fikk dem til å sjekke linjen, og etter noen purringer gjorde de det. Nå har ikke jeg hadde slike problemer på over 1 mnd. Lenke til kommentar
Tigerboy Skrevet 18. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2004 Jeg har samme ruoter som står i AF modus, den bryter linjen flere ganger i døgnet. Tidsavbruddet er akkurat 60 sek. Så er den i gang igjen etterpå. Litt irriterende.... Jeg kjører den enda på 100 Full-duplex i stenden for i Auto modus, har enda ikke disconnected \ stoppet opp enda. Så det var nok det som skulle til for å få den stabil . Lenke til kommentar
Tigerboy Skrevet 22. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2004 Jeg har samme ruoter som står i AF modus, den bryter linjen flere ganger i døgnet. Tidsavbruddet er akkurat 60 sek. Så er den i gang igjen etterpå. Litt irriterende.... Jeg kjører den enda på 100 Full-duplex i stenden for i Auto modus, har enda ikke disconnected \ stoppet opp enda. Så det var nok det som skulle til for å få den stabil . Kan nevne at det fungerer stabilt og uten problemer enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå