Christahh Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei Jeg driver nå og lager meg et kabinett i Tre, og da lurer jeg litt på; er det vits med en 120mm vifte foran HDD's? Harddiskene det er snakk om er en Raptor 74 gig, og en 200gig SATA fra WD/seagate Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 80 tror jeg kan bli litt lite, har det selv, (teipa utenpå kabinettet) og det dekker ikk hdd helt, så du bør ha større.. nå ha jeg ikke linjal her, men jeg tror ikke at 92 dekker helt 100% heller, men det er ikke så langt unna, så det går sikkert greit med 92... Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Definitivt 120mm. Den kan flytte mer luft ved lavere turtall, og dermed avgi mindre støy. Eneste negative er at de tar større plass, og koster mer. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Definitivt 120mm. Den kan flytte mer luft ved lavere turtall, og dermed avgi mindre støy. Eneste negative er at de tar større plass, og koster mer. det jeg sa til han og.. han skal ha en del andre vifter i kabbet, så jeg anbefalte for han en 80mm eller 92mm bare for å skape fin luftflyt rundt hd'er. Lenke til kommentar
Behydro Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 jeg har fire 80 vifter som blåser på diskene. de kjøres på 5 volt, ingen støy og mykket kjøling Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Hvis du først skal lage kabinettet, er det like greit å satse på 120mm vifter ettersom de flytter mer luft og støyer mindre. Edit: Akkurat som sven-o sier Endret 14. oktober 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå