mohamedina Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 jeg skal kjøpe ny forsterker har tenkt på nad men vet ikke helt....noen som kan gi meg noen tips??? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hva slags forsterker? (antall kanaler). Hvilken prisklasse? Hva slags høytalere skal den brukes på? Nad er gode forsterkere. Lenke til kommentar
gul-tusj Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvis den skal brukes til surround er ikke NAD å anbefale. Da kjøper du heller Denon. Hvis du er ute etter stereoforsterker er NAD kanske bra. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hva slags høyttalere har du, og hvor høyt går budsjettet ditt? Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 4. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2005 skal ha noen som kan tåle litt trykk.....må kunne tåle litt bass....hehe....har noen proson høytalere 400w 15" elementer og skal bygge snart noen nye kraftige.....trenger kun en forsterker til å drive det....hehe....til billigst mulig ca 5tusen eller noe sånn ca det....trenger kun å være 2 kanalers Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Vil anbefale en Nad c372 da, til 6000. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Støtter DraZeN sitt forslag. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Denne anonnsen ligger i Lyd&Bilde sin bruktbørs: Vincent SV-233 Selger nå min Vincent sv-233, grunnet overgang til rør. Har originalemballasje og kvittering. Den er et drøyt år gammel og meget pent behandlet. Kan sees og høres på Imageaudio i Sandefjord. Prisant. 6500,- TLF:90662182 Den er på 2*200 watt i 8 ohm! Edit:Du finner en test av Vincent 233 her. Kanskje den er noe for deg Peterman? Endret 4. januar 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 Takk for tipset Morten K, får lønning inn på konto om kun få dager Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Takk for tipset Morten K, får lønning inn på konto om kun få dager Bare hyggelig! Kan forresten også nevne at du får en helt ny SV-233 hos både AV-Hifi og BM-Audio for 8500 kr innkludert frakt.Det var hvertfall den prisen jeg fikk når jeg ringte til dem å prutet. Lenke til kommentar
Winters Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Viss du hadde vært så heldig att du fant deg en Cayin 252B er den absolutt og anbefale! Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Hva med Cayin 252B? Jeg har hatt en Cayin 252B.Jeg kan også anbefale den,men min personlige favoritt er Vincent SV-233.Både Vincent og Cayin er mye bedre enn Nad C-372. Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 8. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2005 takk for hjelpen Morten K men så var det bare pengene....hhehe....takk for tilbudet men har ikke så mye penger etter jul nå så må nok vente litt....sorry...lykke til med salget Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 8. januar 2005 Del Skrevet 8. januar 2005 takk for hjelpen Morten K men så var det bare pengene....hhehe....takk for tilbudet men har ikke så mye penger etter jul nå så må nok vente litt....sorry...lykke til med salget Det er ikke jeg som skal selge den.Jeg selger ALDRI Vincenten min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå