Sterkola Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) Da har jeg endelig fått kjøpt meg ny telefon. Etter nesten 8 år med Nokia så går ikke overgangen akkurat knirkefritt men det skal nok ordne seg. Det er uansett et par ting jeg trøbbel med, vet ikke om dette er noe som blir fikset i en eventuell oppdatering, jeg har FW 12 etter hva jeg har kunnet lese meg fram til. - Kamera. Det er vanvittig dårlig kvalitet på søkerbildet, kjempekornete, hakkete og hvitbalansen er helt ute å kjøre, så antall farger er betydelig redusert. Jeg nekter å tro at det skal være slik for min gamle 7250 hadde 10 ganger bedre bilde. Når bilde blir tatt er det litt bedre men ikke mye. - IrDA: Fikk koblet til PC'n en gang, men så var det slutt. Windows registrerer at telefonen er der men ikke Siemens programmet. - MMS: Prøver å sende en melding på 59 KB men får beskjed om at det er lite minne og at den ikke kan sendes. Her sleit jeg litt med å legge inn innstillinger fra Telenor som jeg fikk på SMS, hvordan lagrer jeg disse? Uansett så står det Telenor MMS i innstillingene. Takker for eventuelle svar. Endret 14. oktober 2004 av Sterkola Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 - Kamera. Det er vanvittig dårlig kvalitet på søkerbildet, kjempekornete, hakkete og hvitbalansen er helt ute å kjøre, så antall farger er betydelig redusert. Jeg nekter å tro at det skal være slik for min gamle 7250 hadde 10 ganger bedre bilde. Når bilde blir tatt er det litt bedre men ikke mye. kameraet er vanvittig dårlig ved dårlig belysning men med litt lys blir det straks mye bedre, håper dette blir endret med nyere fw - IrDA: Fikk koblet til PC'n en gang, men så var det slutt. Windows registrerer at telefonen er der men ikke Siemens programmet. kan prøve å skru av programmet og åpne på nytt, har ikke opplevd det problemet, men husk at ir er meget ustabilt og avstanden må være kort - MMS: Prøver å sende en melding på 59 KB men får beskjed om at det er lite minne og at den ikke kan sendes. Her sleit jeg litt med å legge inn innstillinger fra Telenor som jeg fikk på SMS, hvordan lagrer jeg disse? Uansett så står det Telenor MMS i innstillingene. har netcom så vet lite om det problemet her, har sendt 98kb uten problem, men s65 har støtte for 300kb, får bare håpe telenor og netcom legger inn støtte for det. Lenke til kommentar
Sterkola Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei, plutselig senere idag så virka MMS uten at jeg gjorde noen forandringer. Skal stikke bort på Telehuset å se om de kan oppgradere den, kanskje det hjelper litt. Har sammenlignet med en kompis som har M65 og kameraet hans er mye bedre, hakker ikke så mye og finere farger. Takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå