Mefix Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hei, jeg har problemer med at uthastigheten på mitt upc-chello abonnement er fryktelig lav. Jeg har sjekket alle mulige feilkilder, har forsøk med flere maskiner på samma linja, og de samme maskinene på andre linjer. Det er tydelig at feilen ikke skyldes at noe er galt med maskinene mine. Jeg har forsøkt å koble meg rett på kabelmodemet, resette dette osv. uten at dette hadde noen effekt. UPC kan ikke hjelpe meg, de sier at alt ser fint ut fra deres side. Dersom jeg kjører en tracert ser resultatene helt ok ut, så det er rett og slett bare lav ytelse ut som er problemet (det kan ta en time å overføre en fil på 2 meg til en ftp-server). Er det noen som har et forslag til hva dette kan skyldes? Takk Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Har Chello classic, og upload'en er det jeg betaler for. Lenke til kommentar
zereal Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har ikke det samme problemet. Hvor bor du? Lenke til kommentar
Mefix Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg bor på Rosenhoff i Oslo, mellom Carl Berners plass og Sinsen. Jeg vil anta at dette er et problem bare jeg har, siden det har vært slik i snart to uker. Tipper UPC hadd fått flere klager enn fra meg dersom dette er et problem på deres side. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå