Gå til innhold

CL 56 fra WHITEBOX

Senshi

Anbefalte innlegg

Da har jeg akkurat bestilt meg en ny CL56 fra WB. :tease:

Blir til og med sendt i dag. Forhåpentligvis... Dette er strålende service fra Whitebox altså. Han jeg snakka med lovde at de snart skulle komme ajour. Men de har visst hatt veldig stor pågang de siste ukene. Så nå er det bare LØP OG KJØP! :thumbup: Lettere å komme til enighet på gode priser hos WB, enn hos Multicom også. Det er min erfaring....

11.10.04 Vi har for tiden hatt store leveringsproblemer grunnet den voldsomme økningen i bestillinger av våre bærbare modeller. Dette har ført til at ikke alle har kommet like lett gjennom på telefon samt fått sine email besvart på dagen. Vi har jobbet hardt og vil om kort tid komme tilbake helt ajour. Inntil dette er helt i orden må det regnes noe ekstra tid på leveringer av nye bestillinger. Vi håper på forståelse for dette.

Håper bare at den kommer før helgen..... :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjønner at folk er skeptiske. Jeg ble fortalt at de skulle ta bedre hånd om sine kunder fra nå av. De må bare komme ajour først. De hadde visst hatt 500 bestillinger og 30 pc'er tilgjengelig de siste ukene. :whistle:

Men forhåpentligvis går det mot bedre tider? :hmm:

Håper bare at de leverer laptopen min til i morgen som avtalt. Fikk hvertfall et sporingsnr da. Men det trenger vel ikke bety altfor mye.... :ermm:

Lenke til kommentar

Anbefaler dere å holde dere unna whitebox til det er bekreftet at de har fått fart på sakene sine igjen. Jeg ble lovet en leveringstid på 3-4 dager, men det tok 5 uker før jeg fikk noen PC-er. Fikk i dag, men de har desverre ikke 1024MB ram som jeg bestillte, men kun 512MB. Jeg er utrolig lei av å ringe å purre på de, og har sikkert brukt over 500,- bare på dette. Har selvfølgelig fått litt rabatter (skulle også bare mangle, da PC-prisene har sunket). Har kun holdt ut så lenge siden vi prisen var bra. Rådet mitt er, om du ikke har kjempegod tid eller ikke bryr deg om du ikke får tak i noen i firmaet og vil ha en bra pris, så bestill fra whitebox. Men jeg hadde nok betalt et par kroner ekstra neste gang for å få PC-en raskt samt god service...

Historien min med whitebox er ikke ferdig, men vil skrive en detaljert rapport om mitt kjøp når alt er i boks. Nå er jeg bare glad for å ha fått en PC!

:)

Lenke til kommentar

Ja, jeg snakket med en der i går (jeg oppgir inne navn, så jeg sier mr. X), han mr. X jeg skulle snakke med var veldig hjelpsom med det jeg hadde som spørsmål til han. For jeg skulle forhøre meg om en laptop som de får siste presse melding på i dag. og så var det snakk på litt priser. men så sa jeg som det var, at jeg var skeptisk til å bestille fra de, og han Mr. X forstod hvorfor. og beklaget problemene de har hatt. og sa at de skal flytte til større lokaler og få orden på ting om ikke så lenge. Jeg håper virkelig dette er sant og at WhiteBox kan få ett bedre rykte på servicen, og laptopene i seg selv skal vist være bra etter det jeg har hørt, er jo servicen de har slitt med å få til på alle, siden de hadde altformange kunder.

Lenke til kommentar

Yezz.....

Nå er laptopen kommet til Bergen. Klar for henting i løpet av kvelden....

Håper bare at jeg ikke får et såkalt "mandagsprodukt"... :ermm:

Er som jeg har sagt mange ganger før, strålende fornøyd med servicen. Min erfaring tilsier at hvis man snakker med WB, og er hyggelig, er de hyggelig tilbake... :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tja....må vel komme med skarp kritikk til Whitebox jeg da. Bestilte en CL56 i Juli, hadde pc`en etter 4.5 uke. Da funka den ikke og måtte returnere. Fikk forresten heller ikke den musa jeg bestilte. Avtalen var en Logitech MX310. Fikk en Labtech trådløs optisk som koster 89,- på nettet. Grei mus, men var fortsatt ikke det jeg bestilte! Så var det da denne lørdagen 16.oktober hvor min lille elskling lå i min myke seng og spilte fin mp3 musikk til meg, da den plutselig bare sa "Game over!". Skjermen var gått til "nord-norge" nok en gang, så der satt jeg med skolearbeid og alt mulig som plutselig ikke var så tilgjengelig lengre. Snakka med Whitebox i dag, og pc`en var ferdig og ble sendt i ettermiddag. Har blitt lovet kompensasjon for dårlig service og laaang ventetid. Fikk det ikke første gang som lovet, men folder hendene og ber en stille bønn om at det er skjedd noe nytt i hardware fronten når jeg får den tilbake i morgen.

Konklusjon; Ikke fornøyd med Whitebox! :nei:

Lenke til kommentar

Synd at du har hatt så dårlige erfaringer med Whitebox, NepC. Du har nok vært litt uheldig å fått en såkalt "mandagsmaskin". Men det kunne skjedd selvom du hadde valgt et annet merke også da... :hmm:

Men jeg regner nok med at Whitebox gir deg en kompensasjon for ditt vederlag. Mine erfaringer med WHitebox er gode. Har ikke hatt noen problemer med de, og jeg har kjøpt 4 maskiner der nå. Eneste jeg hadde litt problemer med en CL1557 som jeg kjøpte til damen, men når jeg fikk den tilbake var den oppgradert med masse ram og fikk med noe småsnacks! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...