Gå til innhold

hvilket annlegg har dere til data'n

Anbefalte innlegg

Drøy påstand, ja.

Beolab'ene er jo etter alt å dømme i verdensklasse på mange områder, og sikkert de beste høyttalerne noen her har koblet opp mot data-utstyret sitt (kunne godt tenkt meg å sammenligne med Aerial'ene mine selv :p ).

Men Beosound-delen holder ikke samme nivå, og det er flere her som har bedre signal-kilde/porsessor/forforsterker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hørt endel oppigjennom og har vært på endel større internasjonale hifi messer samt jobbet innen HiFi bransjen og har vel sjelden hørt ett rent B&O system spille bra i forhold til hva en kan sette sammen av andre kombinasjoner.

My point is, pris er ikke alt. Det er svært få ting en kan få til å høres så j!"# ut som dyr HiFi... (og ja; jeg hører mye på Burmester (høytalerene er byttet med Virgo III) ;)).

Lenke til kommentar
har en gammel Denon 1060 PMA(noen som har hørt om denne), er på 4*105 watt RMA, eller 2*105 watt RMA. og tilkoblet denne har jeg to Cerwin Vega høytalere, begge med ett stk. 12" bass element.

Epz.

Ja har hørt om den ja :yes: En kompis hadde den og dc 12 i sin tid. Spillt høyt, men ikke så spesiellt fint.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Forsterkar: Yamaha RX-V1300RDS

Front høgtalere: Klipsch RF3

Center høgtaler: Klipsch RC-3

Bakhøgtalere: Klipsch RS-3

Sub: Klipsch RW-10

Knall lyd... Akkurat nå så har eg ikkje surroundene bak, sida eg leiger ei hytte, og har ikkje prosjektorn eller lerretet.

http://www.venes.org/bilder/heimekino/index.htm

bilder av slik eg hadde det før, og kjem til og ha det når eg flytter heim igjen.

Speler CS og hl2, så smeller det bra i subben når man fyrer av awp'n.

Lenke til kommentar

Jeg har kobla lyden på PC-en min til JVC UX-V5R-stereoanlegget mitt. Jeg synes det funker bra! Når jeg spiller, har jeg et headset... eller jeg har det ikke akkurat nå, for de folka på Digital Impuls feilsøker det... det var nemlig feil på det... Hvis de klarer å reparere det, har jeg KOSS UR-18, og hvis de ikke klarer å reparere det, har jeg sannsynligvis KOSS Titanium Pro 3aa :dribble:

Lenke til kommentar

Får vel hive meg på denne tråden jeg også :)

Sitter no på en 13 kvadrat hybel hvorav litt over 2kvadrat går til bad med dette anlegget kobla opp mot pc'en

H/K AVR 65RDS

H/K DVD 1

Front: B&W DM604 S3

Center: Hjemmelaga, med inspirasjon i B&W Nautilus

Back: B&W DM600 S3

Kanskje et litt overdimesjonert anlegg for hybelen, men d fungerer supert.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...