Somle Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har en marantz sr 4300 surround forsterker (6*80W), 6 høytalere, men ingen sub. Høytalerne er stort sett Proson, ikke stort å skryte av, men de funker da. Alle kjøpt på tilbud! Trur jeg da.. Og et Creative Audigy 2 retail, koblet både digitalt (for film), og analog surround (for spilling). Lenke til kommentar
Pukerud Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Anlegg til pcen min ?? hirr.. Headsett holder lenge Koss Pro4AA Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) To stk paradigm Atom, med Arcam Alpha7 forsterker.. + stoOor Eltax 15"sub på 300W (kjøpt hos komplett for 2000kr) Klarer å slukke en lighter 2,5meter fra bassreflexporten *edit* etter å ha målt raskt, så er den eksakte rekorden min 175cm Tror ikke han i kjellern hjemme hos meg er så glad bestandig Bildet av "O` store bassgud" Eltax A-15.2R Endret 5. november 2004 av ArticOC Lenke til kommentar
b0rre Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Riktignok mer PC'en som er koplet til anlegget enn anlegget som er koplet til PC'en, men:Meridian G91, G68, 558: Aerial høyttalere (8B og CC5) foran, Def Tech 2002 bak. Stax hodetelefoner via Meridian'ene: fyf... det anlegget så villt ut..spiller det like bra som det ser ut? Jeg sitter med en 6.1 Surroundforsterker(husker ikke merke) på 6x130watt et par Cerwin Vega LS10 og en aktiv sub gjemt bort inni et skap.. Får en ganske vill lyd inne på det ganske lille rommet jeg har;) Har planer om å kjøpe inn resten jeg trenger for å få skikkelig 6.1 lyd men akkurat nå driver jeg å fixer bilen til sommeren så har litt tynt med penger til høyttalere atm.. b0rre Lenke til kommentar
Re-Offender Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Stax hodetelefoner via Meridian'ene: Hvem selger Stax i Norge? til alle som ikke har hørt lyden av stax, garanterer at du vil glemme dine KOSS etterpå.. Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 "Ozaki nuke3" heter 5.1 faenskapet... Samme her Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg bruker mine trofaste headphones Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Stax hodetelefoner via Meridian'ene: Hvem selger Stax i Norge? til alle som ikke har hørt lyden av stax, garanterer at du vil glemme dine KOSS etterpå.. Lyric Hifi i Torggata i Oslo. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Stax hodetelefoner via Meridian'ene: Hvem selger Stax i Norge? til alle som ikke har hørt lyden av stax, garanterer at du vil glemme dine KOSS etterpå.. Om du tenker på disse stygge greiene her så begynner jeg å lure *Site* Lenke til kommentar
Njål Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Stax hodetelefoner via Meridian'ene: Hvem selger Stax i Norge? til alle som ikke har hørt lyden av stax, garanterer at du vil glemme dine KOSS etterpå.. Om du tenker på disse stygge greiene her så begynner jeg å lure *Site* Vi snakket strengt tatt om mine, til høyre på bildet her: men lyden av 404'ene slår også hvilken som helst Koss (men er ikke like bra eller komfortable som mine Omega II). Lenke til kommentar
IwwY^^ Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg bruker logitech z-680 5.1 kthx Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 DET HETER PC OG IKKE DATA!!!! ER DETTA SÅ VANSKLIG!!!! DATA ER SOFTWAREN SOM ER INNE PÅ HARDISKEN! DET ER DATA!!!! HARDWAREN ER PC'EN!!!! Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 En bruker med over 600 poster burde vite bedre enn å poste slike innlegg Lenke til kommentar
Troy Henrik Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Bruker et selv bygd anlegg. Noen helt greie monitorer og en basskasse som er bygd selv med 8" langslags element på 200W rms, som er plasert underpulten, det rister sånn helt greit Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 En bruker med over 600 poster burde vite bedre enn å poste slike innlegg Det er jo sant! folk kan si hva de vil men pc er riktig! skal du absolutt si data, må du slenge på (data)masking. da blir det riktig! Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 jeg har noe sånn gammal ting.. det står iallefall "actove 85N intigrated amplifier and soeaker system på dom.. tror det bare er den ene som funker :S Lenke til kommentar
vammaveien Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har dette som mitt hjemme anlegg http://www.vimenn.com/?article_id=11304&th...se=dag+thygesen. Til pc bruker jeg 4x bheringer bånn 15" og 2 topper med 12"+horn. 2stk peavy 2600 slaver og Bheringer mixerbord... Liker å ha trykk når jeg spiller og hører musikk på PC Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Bruker rett og slett kompakt anlegg fra Sony... Forsterker, MD, 3xCD, 2x kasett osv... Høytaler Oversiktsbilde Kjipt anlegg? Ja.. Men det dundrer godt på det lille rommet mitt når jeg først spiller.. Når jeg ikke spilelr høyt/ikke spiller spill, så bruker jeg et lite surroundanlegg fra Cambridge... Sånn med små, hvite firkanta høytalere (4stk, 2 i bruk) + en sub... Skulle hatt en lydswitch, så jeg slapp å plugge om kabler når jeg skal høre på anlegget... Edit: Feil url... Endret 5. november 2004 av Caddy Lenke til kommentar
vikingfk Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Logitech Z-2300 2.1... Og er veldig fornøyd eier av det Lenke til kommentar
gspr Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 En bruker med over 600 poster burde vite bedre enn å poste slike innlegg Det er jo sant! folk kan si hva de vil men pc er riktig! skal du absolutt si data, må du slenge på (data)masking. da blir det riktig! Du er ikke akkurat den som bør snakke om hva som er riktig/galt å skrive, siden du selv skriver verre enn et uvær! Og forresten, data + (data)masking blir data(data)masking, som er langt mer feil enn å si "data" som en kortform for "datamaskin". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå